021-49196000
فایل صوتی

ویدئو لایـو جنـاب آقـای ملک پـور در تـاریخ 8 مهر 99 (ویژه کنکوری ها)

  • 23
  • 206
  • 1399/7/9
  • 3413
افزودن به

مدیریت محترم مؤسسه MIE در لایو اینستاگرام در رابطه با طرز فکر و طرز نگرش درست برای رسیدن به موفقیت توضیحات لازم را بیان می کنند. شما می توانید با شرکت در برنامه های لایو مؤسسه شرایط خود برای مهاجرت را توضیح دهید، برای انتخاب روش مناسب برای مهاجرت راهنمایی بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید و مستقیما از جناب آقای ملک پور پاسخ بگیرید. زمان برگزاری برنامه های لایو، از طریق اینستاگرام و تلگرام مؤسسه اطلاع رسانی می شود.

23 نظر
درباره این ویدیو نظر دهید
پر کردن این فیلد اجباری است.
پر کردن این فیلد اجباری است.
شماره وارد شده نامعتبر است.
پر کردن این فیلد اجباری است.

نظرات شما

  • noori
    hesam

    salam .vebinar haro az koja bayad dashtebashim?

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز زمان برگزاری وبینار های موسسه از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی خواهند شد، همچنین شما می توانید از طریق جستجوی کلیدواژه "وبینارهای موسسه ملک پور" به صفحه مربوطه دست یابید و تمام وبینارهای موسسه را مشاهده نمایید.

  • noori
    ابوالفضل نقره کوب

    سلام آقای ملک پور ممنون از این همه انرژی خوبی که برای ما میگذارید من۱۶سالمه دو سال دیگه کنکور دارم زبان در ایلس ۶دارا ام و درس هم خیلی خوب به معدل بالایی را به مدرسه نمونه دولتی همیشه میگیرم به راستیت من از کنکور زیاد خوشم نمیاد و تمام هدف و تمام عشقم اینه که بیام در اروپا و در آنجا تحصیل کنم البته مسائل مالی بسیار برای من قابل توجه اگر میشه برای ما هاکه لطف بسیاری داری برای بعد از دیپلم تخفیفات ویژه درنظر بگیرید تا آینده ای پر از شادی و موفقیت در بهترین نقطه اروپا داشته باشیم ارادتمندان

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون از محبتتان امیدواریم در همه عرصه های زندگیتان موفق باشید. در مورد تخفیفات هم موسسه ملک پور در بسیاری از مناسبت ها تخفیفات ویژه ای برای شما عزیزان در نظر می گیرد، توصیه می کنیم در شبکه های اجتماعی و در سایت های رسمی موسسه عضو باشید و آن ها را دنبال کنید تا از زمان تخفیفات باخبر شوید. موفق باشید.

  • noori
    Mansour

    سلام آقای دکتر. امیدوارم همیشه عالی باشید. این حرفاتونو من باهمه وجود درک و لمس کردم

  • noori
    tmbax.hy

    سلام اقای ملک پور من جدیدا با سایت شما اتفاقی اشنا شدم و به تازگی تو فضای مجازی دنبالتون میکنم واقعا ممنونم ازتون شما واقعا کانون انرژی مثبت هستید و بسیار موفق نمیدونم چرا اما ویدیو ها و لایو های شمارو میبینم کلا دید و منطقم نسبت به زندگی عوض میشه مثلا همین لایو که در مورد کنکور صحبت کردید من 27 سالمه کارشناسی ارشد برق دارم متاهلم هستم و دیگه خودتون میدونید زندگی چقدر سخته امروزه اما همیشه دلم میخواست پزشک بشم جدیدا تصمیم گرفتم بخونم اما همش میگفتم دیره دیگه نمیشه خرج زندگی از کجا میخوای بیاری و و و و و خیلی چیزای دیگه اما الان انگار ارادم چند برابر شده و میگم توکل بخدا فکر میکنم شما اون علامت خدایی و ارزومه برم هلند واسه زندگی دوست دارم امیدوارم که بشه و خدا بخواد برامون خیلی ممنونم از شما

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون از محبتتان خوشحالیم که توانستیم کمی تاثیرگذار باشیم و امیدواریم همیشه موفق باشید.

  • noori
    Asra.k

    بادرود فراوان و سپاس بابت این لایو بسیار عالی بود برای این روزهای ما کنکوری ها.من سوالی دارم خدمتتون اینکه من رشته دییرستانم تجربی هست و معدل دیپلمم نزدیک ۱۸ولی نمیخوام رشته هایی مثل پزشکی و دندان و...بخونم چون اینده ای در اون برای خودم نمیبینم و فکر میکنم نمیتونم از این طریق به آنچه که میخوام برسم بنابراین میخوام رشته ادبیات انگلیسی در یکی از بهترین دانشگاه های اروپا تحصیل کنم و کلی ایده و رویا های مختلف در این خصوص دارم که باهاش پیشرفت کنم ولی نمیدونم ایا همچین چیزی مقدور هست یا خیر؟ و دیگر اینکه صرفا ایلتس ۶به بالا و وضع مالی خوب والدین میتونه موثر باشه در امر تحصیل در دانشگاهای تاپ ( ادبیات انگلیسی)و اخذ ویزای انگلیس یا فاکتورهای دیگری هم هست؟ باسپاس فراوان و ارزوی موفقیت های روزافزون

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام تحصیل در دانشگاه های تاپ جهان نیاز به رزومه بسیار قوی دارد و شرایط ورود به هر کدام از آنها متفاوت می باشد و اخذ پذیرش از آنها رقابتی می باشد. از این رو نیاز به بررسی دقیق تر شرایط شما می باشد.

  • noori
    عسل امیری

    سلام خدمت اقای ملک پور عزیز من سال اخر هنرستان تربیت بدنی در حال تحصیل هستم و در حال حاضردر یک مطب دستتیار دندان پزشک هستم و به دلیل استعدادی که در رشته های ورزشی دارم چندین رشته تخصصی را دنبال میکنم هدفم اینه که به امید خدا قبل از اینکه اینجا بخوام کنکور بدم و دانشگاه برم قبل از کنکور مهاجرت کنم و از نظر مالی پشتیبانی خوبی از طرف خانواده نخواهم داشت و در ضمن لیدر بورس خارجی هم هستم و در حال حاضر فعالیت دارم پذیرش کشور المان برای تحصیل چه شرایطی داره و مهاجرت قبل از کنکور یا بعد از کنکور پیشنهاد میکنید؟؟؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز برای تحصیل در آلمان شما باید به زبان المانی تسلط داشته باشید. تحصیل در المان رایگان است اما باید در نظر داشته باشید که هزینه زندگی بر عهده شماست و باید حداقل 10 هزار یورو داشته باشید.

  • noori
    آرش

    سلام استاد با تشکر از لایو عالیتون.استاد امکانش هست هزینه هنر زندگی کردن قسطی پرداهت بشه؟ من شدیدا مشتاقم ببینم ولی واقعا توانایی مالیشو ندارم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز ممنون از محبتتان خوشحالیم که رضایت داشتید ولی در حال حاضر متاسفانه امکان خرید محصول به صورت قسطی وجود ندارد خبرهای موسسه را دنبال نمایید در صورت امکان و تغییر شرایط فروش حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

  • noori
    farhan ebi

    فوقالعاده بود شاید بهترین ویدیویی بود ک توی این 18 سالی ک از زندگیم میگذره دیدم خیلی عالی بود واقعن پرفکت

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام ممنون از محبتتان، خوشحالیم که توانستیم رضایت شما را بدست آوریم.

  • noori
    sina

    سلام بر آقای ملک پور عزیز و گروه موفقتون ،که انقدر انرژی خوب میدید به ما. میخواستم بدونم که آیا تمام لایو هایی که هر هفته آقا ملک پور میزارن ؛روی سایت میاد؟؟و اگه هست ؛کجا باید برم؟؟ چون من خودم اینستا ندارم فقط میتونم از سایت و تلگرام شمارو همراهی کنم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز شما می توانید در صفحه اصلی بخش رسانه مجموعه ملک پور وارد قسمت لایوهای موسسه ملک پور شوید و تمامی لایوهای موسسه را تماشا کنید.

  • noori
    ماریا امیری

    وبینار مهاجرت و گام و گامو کجا میتونم ببینم؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و احترام دوست عزیز در صورتی که منظور شما محصول گام به گام تا اخذ اقامت است، می توانید از طریق صفحه اصلی موسسه به آدرس www.malekpoumie.com وارد بخش محصولات شوید و محصول خود را انتخاب نمایید.

  • noori
    هانیه اسدپور

    باسلام خدمت استاد عزیز که این همه انرژی مثبت و حال خوب رو به ما منتقل میکند من ۱۸ سالمه و امسال کنکور دارم اما از کنکور اصلا خوشم نمیاد و هیچ وقت قلبا براش تلاش نکردم و اینکه ریز نمرات دبیرستانم بالاهست و همیشه معدلم ۱۹ و خورده ایی بوده من همیشه توی ذهنم خودم در حال تحصیل درخارج از کشور میبینم که با تحقیقاتی که داشتم تصمیم گرفتم که در کشور آمریکا ادامه تحصیل بدم اما مسئله ای که وجود داره اینه که متاسفانه آمریکایی ها مدرک دیپلم ما رو قبول ندارن میخواستم بپرسم که میتونم در آمریکا فوق دیپلم بخونم و بعد از اخذ مدرک فوق دیپلم میتونم در دانشگاه های تاپ تحصیل کنم یا اینکه دوباره باید دیپلم بگیرم ؟

    • noori
      پاسخ کارشناس

      با سلام و وقت بخیر دوست عزیز اگر دیپلم ۱۲ ساله داشته باشید میتوانید برای دانشگاه و یا کالج در امریکا اقدام کنید.

  • noori
    اسماعیل بخشی دوشتور

    سلام. من گچکارم. میخام در کشور آذربایجان کار پیدا کنم. ودرضمن مربی ورزش هستم ودیپلم برق دارم

    • noori
      پاسخ کارشناس

      سلام دوست عزیز میتوانید به سایت های کاریابی این کشور مراجعه کنید و اقدام به کاریابی کنید