چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟

 هر ساله عده زیادی از افراد تصمیم می گیرند محل زندگی خود را تغییر دهند و دسته ای از این افراد کشورهای خارجی را به عنوان محل جدیدی برای زندگی انتخاب می نمایند، موضوع این نوشتار نیز انتخاب مسیر مناسب برای مهاجرت درست می باشد. اگر در حال مطالعه این متن هستید، به احتمال زیاد شما نیز تصمیم به مهاجرت به خارج از کشور دارید. متقاضیان مهاجرت در ابتدای راه تصمیمات زیادی را پیش رو دارند؛ کشور مقصد، مسیر درست مهاجرت، وکیل معتمد مهاجرت و امثال آن از جمله تصمیماتی است که در ابتدای مسیر، مهاجران را به خود مشغول می سازد و باعث طرح این سوال می گردد که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ موسسه ملک پور هفت را مهاجرت و اقامت را پیش روی شما قرار می دهد و مزایا و چالش های هریک را بیان می کند. به عنوان بهترین روش مهاجرت  در صورت داشتن سرمایه لازم روش مبتنی بر سرمایه گذاری است، در صورت کم سن و سال بودن روش تحصیلی اگر بتوانید بعد آن را به اقامت کاری تبدیل کنید، می تواند روش موثری باشد و مهاجرت کاری که زیرشاخه های زیادی مانند جاب آفر، جاب سیکر، اسکیل ورکر و دیجیتال نومد دارد. برای اینکه بدانید شایط شما متناسب با چه روشی است؟ چگونه می توانید بهترین روش را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید؟ سریع ترین روشی که شما را به اقامت می رساند کدام هستند؟ موسسه ملک پور در این نوشتار به پاسخ گویی به این سوالات پرداخته است و شما می توانید پس از تماشای ویدیوهای این مقاله و خواندن مطالب آن برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مؤسسه تماس حاصل نمایید.

ویدیو و پادکست موسسه ملک پور در رابطه بهترین روش مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

متقاضیان جهت موفقیت در امر مهاجرت بهتر است به صورت ترکیبی عمل کنند. بدین صورت که در ابتدا اقامت کشوری مانند امارات، دبی، کویت و… که راحتتر از سایر کشور ها می باشند را از طریق مسیر های مختلف مانند اخذ پذیرش تحصیلی دریافت نموده و پس از گذشتن چند ماه از اقامت در کشور مربوطه، برای اخذ اقامت کشور های برتری مانند کانادا، آمریکا و… اقدام نمایند. این امر پروسه سفارت و مهاجرت را سریعتر و شانس اخذ ویزا را بیشتر می نماید.

ویدیو و پادکست موسسه ملک پور در رابطه با اگر شرایط مالی خوبی داریم مهاجرت کنیم

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

شما می توانید از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

تعریف مهاجرت درست چیست؟

حال که قرار است در مورد مهاجرت درست و اصولی صحبت کنیم باید تعریفی از مهاجرت درست ارائه داد. تعریفی که موسسه ملک پور از مهاجرت دارد، هرگز به معنای ترک وطن برای همیشه نبوده است، بنابراین یکی از موضوعاتی که درست یا غلط بودن راه مهاجرت را نشان می دهد این است که آیا شما می توانید به وطن خود بازگردید یا مانند پناهندگان حق بازگشت نخواهید داشت. بسیاری از ما در ایران خانواده و دلبستگی داریم، بنابراین مهم است که بتوانیم هر زمان اراده کنیم از آن ها دیدار کنیم. پیش از مهاجرت به اینها هم فکر کنید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با راز بزرگ مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با بهترین روش های اخذ اقامت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

 تاثیری که مهاجرت بر زندگی شخص و خانواده او می گذارد، می تواند معیار مناسب دیگری برای سنجش درست یا غلط بودن یک راه مهاجرت باشد. معمولاً شخصی که مهاجرت می کند، خواسته قلبی وی رسیدن به شرایط بهتر زندگی برای خود و خانواده خود است و هرگز دوست ندارد شرایط زندگی اش از وضعیت کنونی بدتر شود. اینجاست که مهاجرت درست یا غلط معنا می یابد و می توان گفت مهاجرتی درست است که شرایط زندگی مهاجر را بهبود ببخشد و در غیر این صورت این مهاجرت غلط است. اما برای یک “مهاجرت درست” از کجا باید شروع کرد و چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ تجربه ما نشان داده است که افرادی که برای مهاجرت اقدام می کنند اگر نکات موجود در این مطلب را در نظر بگیرند به یک مهاجرت موفقیت آمیز دست خواهند یافت.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه نکات مهم مهاجرت

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

با MIE مهاجرت کنیم !!

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

روی قیمت ارز حساب نکنید

معیارهای بسیاری جهت تصمیم گیری برای مهاجرت وجود دارد. اما قیمت ارز اصلا برای تصمیم گیری معیار مناسبی نیست. برای شخصی که تصمیم به مهاجرت گرفته، بالا و پایین شدن نرخ ارز نباید اصلاً مهم باشد. اگر بخواهید مبنای مهاجرت خود را بر این اصول قرار دهید تنها باعث ایجاد نگرانی در شما می گردد. مهاجرت تصمیم بسیار مهمی است که باید در آرامش صورت بگیرد. بنابراین معیارهایی همچون نرخ ارز یا سیاست های مختلف دولت که هیچگاه ثبات ندارند، نمی‌تواند شما را در این مسیر مهم راهنمایی کند. با توجه به شرایط موجود، مهاجرت هر روزه سخت تر خواهد شد و بسیاری از کشورها راهی را که برای مهاجرت دارند، اقدام به بستن آن می‌کنند یا محدودیت های بیشتری را اعمال می کنند. بنابراین تمام تمرکز خود را بر روی راه مهاجرت خود قرار دهید و از توجه به حاشیه های بی اهمیتی مانند نرخ ارز و یا سیاست های مختلف دولت که تنها باعث ایجاد تنش در شما می گردند خودداری کنید تا بتوانید در آرامش تصمیم گیری کنید و در این راه موفق شوید.

ویدئو پادکست موسسه ملک پور در خصوص روی قیمت ارز حساب نکنید!!

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

سم و زهر مهاجرت

مهاجرت و یا هر کار دیگری که قصد شروع آن را دارید فراز و فرودهایی دارد. در مسیر کاری که در پیش گرفتید از آدمهای منفی دور باشید. اگر قصد راه‌اندازی بیزینسی در کشور خود دارید یا حتی قصد مهاجرت دارید، اگر آدم های منفی اطراف شما باشند باعث شکست شما می گردد. انرژی های منفی باعث پایین آمدن آدم ها از نردبان ترقی می شوند. خیلی از آدم های اطرافمان حتی از روی محبت حرف ها و انرژی های منفی را وارد مسیرمان می کنند. برای موفق شدن در هر هدفی از جمله مهاجرت باید به دنبال انرژی های مثبت بود و از انرژی های منفی فاصله گرفت. در واقع سم و زهر مهاجرت همان انرژی های منفی اطرافمان است.

ویدئـو موسسه ملک پور در زمینه سم و زهر مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

برای مهاجرت از کجا شروع کنیم؟

گام اول در مهاجرت این است، که باورهای درستی داشته باشید. ریسک های مسیر را بشناسید، از ابتدا برنامه ریزی کنید که اگر از مسیر انتخابی موفق به مهاجرت نشدید، چه راه جایگزینی در پیش می گیرید.

احتمالاً زیاد شنیده اید که می گویند برنامه ریزی برای انجام هر کاری بسیار مهم است، اما اگر مفهوم آن را تا کنون به درستی درک نکرده اید، شاید نتیجه این پژوهش بتواند درک عمیق تری به شما دهد. در یکی از دانشگاه های آمریکا پژوهشی صورت گرفته است بدین صورت که به عنکبوتی کافئین تزریق کردند، از آنجایی که کافئین ماده ای انرژی زاست، عنکبوت با سرعتی 10 برابر حالت عادی شروع به تنیدن تار کرد، اما زمانی که راندمان کار مورد بررسی قرار گرفت نشان داد که راندمان به اندازه یک دهم حالت عادی می باشد. درست است که کار زیادی انجام شده بود اما این کار بدون برنامه و با عجله صورت گرفته بود و در نتیجه راندمان کار به صورت چشمگیری کاهش یافته بود. درسی که این پژوهش به ما می دهد این است که برای انجام هر کار درستی از جمله مهاجرت درست باید با برنامه عمل کرد. بنابراین اولین گام در جهت مهاجرتی صحیح و پاسخ به این سوال که ” چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟”، داشتن یک برنامه صحیح است.

به اعتقاد ما این برنامه را اگر اجرا کنید نتیجه ای درست خواهید گرفت. برنامه درست و درست عمل کردن در واقع معادل است با نگرش و نگاه درست داشتن و قدم ها را در جای درست گذاشتن. بعضی از موضوعات بسیار تخصصی هستند و زمانی که شما قصد انتخاب راه درست را دارید، با پیچیدگی های زیادی مواجه می شوید. پس ابتدا باید منابع معتبری برای یافتن اطلاعات صحیح بیابید.

ویدئو و پادکست موسسه ملک پور در زمینه نکات اساسی مهاجرت

ویدئو
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
پادکست

بهترین راه های مهاجرت

همان طور که ذکر شد هدف همه افراد از جابه جایی و مهاجرت افزایش آرامش و رفاه زندگی می باشد و چالش مهمی که در مهاجرت وجود دارد تعیین بهترین روش مهاجرت است. چرا که همه روش های مهاجرتی مناسب نیستند و منجر به بهتر شدن زندگی متقاضی نمی گردد برخی از روش ها بسیار پر خطر و پر ریسک هستند و نه تنها زندگی متقاضی را بهتر نمی کنند بلکه ممکن است زندگی فرد رو به تباهی رود. پس تصمیم داریم در این بخش بهترین روش های مهاجرت را معرفی کنیم. توجه نمایید که روش های مهاجرتی قانونی بسیاری وجود دارد که شما می بایست متناسب با شرایط خود یکی از بهترین روش های مهاجرت را انتخاب نموده و از آن طریق اقدام نمایید.

یکی از راحت ترین روش های مهاجرتی که نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد، تحصیل در کشور مقصد می باشد. اگر در سن مناسبی برای تحصیل هستید و می توانید هزینه های تحصیل و زندگی را پرداخت کنید، این روش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در کشور های پیشرفته و مهاجر پذیر مانند کانادا، آمریکا و کشور های اروپایی شما می توانید در دانشگاه ها تحصیل کنید و پس از پایان تحصیل مشغول به کار شوید. این کشور ها پس از فارغ التحصیلی به شما فرصت چند ماهه یا چند ساله می دهند تا بتوانید شغل مناسبی پیدا کنید. پس از اشتغال اقامت شما به نوع کاری تبدیل می شود که با گذشت چند سال امکان تبدیل آن به اقامت دائم و تابعیت وجود دارد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کشورهای مختلف دارید می توانید روی دکمه زیر کلیک نمایید تا به مقاله مربوطه هدایت شوید.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

اگر مدرک دانشگاهی دارید، در حرفه خود سابقه و تخصص دارید و به زبان انگلیسی یا زبان رایج دیگری تسلط دارید، این روش برای شما مناسب است. در کل سه روش برای مهاجرت کاری وجود دارد. روش اول داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کار است که در همه کشورها امکان پذیر است. متقاضی می بایست از یک کارفرما که تابعیت کشور مورد نظر را دارد، پیشنهاد کاری دریافت نماید که در این حالت می تواند ویزای کاری کشور مقصد را کسب کند.

روش دوم که کشور هایی مثل آلمان و اتریش ارائه می دهند ویزای جستجوی کار است که به جاب سیکر نیز معروف است. این روش بدین صورت است که شخص می تواند به مدت محدود در کشور مورد نظر حضور داشته باشد و به دنبال کار بگردد و در صورتی که کار مناسب پیدا کرد، اقامت کاری کشور مورد نظرش را اخذ خواهد کرد.

در روش سوم که با نام اسکیل ورکر شناخته می شود، در یک سیستم امتیاز بندی بر اساس تحصیلات، تخصص و … به افراد امتیاز داده می شود. کسانی که بیشترین امتیاز را کسب می کنند برای زندگی و کار به کشور مقصد دعوت می شوند. کشور هایی همچون کانادا و استرالیا این روش را ارائه می دهند.

در این مطلب اطلاعات بسیاری در زمینه کار در کشورهای مختلف و شرایط هر کدام بدست خواهید آورد.

چند نمونه سیستم کاریابی در خارج از کشور

افرادی که تمایل دارند در خارج از کشور برای خود کسب و کاری راه اندازی کنند، می توانند روش سرمایه گذاری را انتخاب کنند. این روش جز پر هزینه ترین روش ها است اما سود دهی بالایی برای افراد دارد و در بازه زمانی کوتاهی، هزینه های صرف شده جبران می شود. 

روش سرمایه گذاری بدین صورت است که شخص با سرمایه گذاری در کشور مورد نظرش، می تواند اقامت دریافت نماید. متقاضی می تواند در مکان هی مختلف نظیر پمپ بنزین، رستوران زنجیره ای، خرید ملک، هاستل و غیره سرمایه گذاری نماید. دقت کنید که همه این روش ها در همه کشورها؛ آثار اقامتی برای متقاضی به دنبال نخواهد داشت. پس در هنگام سرمایه گذاری مطمئن شوید که کشور مورد نظرتان از چه روش هایی به سرمایه گذاران خارجی اقامت می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط سرمایه گذاری در کشورهای مختلف، می توانید از طریق دکمه زیر به مقاله های مربوطه هدایت شوید.

روش های سرمایه گذاری در خارج از کشور

با داشتن ایده ای خلاقانه می توانید به کشورهای مختلفی همچون کانادا، آمریکا و استرالیا مهاجرت نمایید. برای این امر داشتن بیزینس پلنی که مسیر راه اندازی کسب و کارتان در آن کاملا تعریف شده باشد، لازم می باشد. اگر یک ایده خلاقانه دارید، این روش مخصوص شما می باشد. مزیت این روش این است که در بعضی از کشور ها مانند کانادا از همان ابتدا می توانید اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نمایید. برای ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه ما مقاله ویزای استارت آپ کانادا را برای نمونه قرار داده ایم که از طریق دکمه زیر می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

مزایای استارت آپ اروپا

روش خود حمایتی که فقط در برخی کشورها نظیر پرتغال، یونان، اسپانیا، فرانسه، اتریش و غیره وجود دارد، بدین گونه است که متقاضی تنها با اثبات ثروتمند بودن می تواند اقامت دریافت کند و نیاز به هیچگونه سرمایه گذاری در کشور مقصد نمی باشد. در واقع همین که اثبات کنید می توانید هزینه های زندگی خود را پرداخت کنید، اقامت آن کشور را کسب خواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با شرایط مهاجرت از طریق خودحمایتی بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

کشورهای ارائه دهنده ویزای خودحمایتی

در صورتی که در کارهای مختلفی همچون نقاشی، بازیگری، ورزشی یا حتی علمی دارای جوایز معتبری هستید یا از این مسیر درامد دارید، می توانید از این مسیر به کشورهای بسیاری همچون آمریکا، اتریش و کانادا، مهاجرت نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط کشورهای نامبرده می توانید از دکمه های زیر استفاده نمایید.

افراد واجد شرایط دریافت ویزای EB1 آمریکا

در پروسه مهاجرت یکی از مباحثی که حتما دارا اهمیت بالایی است هزینه های مهاجرت می باشد. هر شخص بسته به شرایط خود تا میزان مشخصی از سرمایه را می تواند برای مهاجرت خود اختصاص دهد و مطمئنا ارزان ترین کشورها را برای مهاجرت نیز مد نظر قرار خواهد داد، ولی آیا همیشه ارزان ترین ها بهترین انتخاب ها هستند؟  در پاسخ به این سوال ما دو مطلب را برای نمونه برای شما آماده کردیم که به بررسی ارزان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در آنها می پردازیم. از طریق دکمه های زیر می توانید به این مقالات دسترسی داشته باشید.

ارزان ترین کشورها برای تحصیل

حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت

نکته دیگری که هر فرد متقاضی مهاجرت باید نسبت به آن آشنایی داشته باشد، حداقل سرمایه و پول لازم برای مهاجرت به خارج از کشور می باشد. تعیین هزینه مهاجرت هر فرد بسته به شرایط و روش مهاجرت او متفاوت خواهد بود و یک مبلغ را نمی توان برای همه به صورت یکسان در نظر گرفت. برای مهاجرت 7 روش وجود دارد که میزان سرمایه آنها متفاوت است، حتی روش هایی وجود دارد که نیاز به سرمایه ندارند یا حتی ممکن است مقداری پول هم دریافت خواهید کرد. در این قسمت سرمایه لازم برای هر روش مهاجرت را بررسی خواهیم کرد.

ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه حداقل سرمایه لازم برای مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

  • مهاجرت از طریق تولد

    اعطای تابعیت از طریق تولد از دو روش خون و خاک در کشورهای مختلف صورت می پذیرد. اعطای تابعیت از طریق خون یعنی باید پدر و مادر فرزند تابعیت کشور مورد بحث را داشته باشند تا فرزند نیز تابعیت آن کشور را دریافت کند اما، تابعیت از طریق خاک به این معنا است که هیچ فرقی نمی کند پدر یا مادر فرزند تازه متولد شده تایعیت چه کشوری را داشته باشند، نوزاد تابعیت کشوری که در آن متولد شده را خواهد گرفت. اکثر کشورهای دنیا بر اساس خون تایعیت خود را اهدا می کنند. در مورد هزینه این روش باید گفت که نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتی در کشورهایی که از قانون خاک پیروی می کنند، فقط فرزند تابعیت خواهد گرفت و پدر و مادر تابعیت کشور مقصد را دریافت نخواهند کرد مگر با شرایطی خاص و با گذر زمانی خاص.

  • مهاجرت از طریق ازدواج

    در این روش در بیشتر کشورها این امکان وجود دارد که در صورت اثبات واقعی بودن ازدواج اقامت یا تابعیت کشور طرف مقابل را دریافت کنید. در این روش نیز هزینه ها پایین می باشد.

  • مهاجرت از طریق تحصیل

    تحصیل در خارج از کشور نیز یکی از روش های محبوب بین متقاضیان مهاجرت می باشد. برای مهاجرت از طریق تحصیل فرد متقاضی ابتدا یک پذیرش از مدرسه، کالج یا دانشگاه در کشور مقصد دریافت می کند و پس از آن برای ویزای کشور مقصد اقدام می نماید و پس از تحصیل نیز باید اقامت تحصیلی خود را تبدیل به اقامت کاری کند. در مورد هزینه های این روش بسته به کشور و دانشگاه متفاوت می باشد. یک حالت از مهاجرت از طریق تحصیل با بورسیه تحصیلی می باشد که نیازی به پرداخت تقریبا هیچ پول و سرمایه ای ندارد. در مورد هزینه دانشگاه ها در خارج از کشور می توان گفت قیمت های متفاوتی وجود دارد، از دانشگاه هایی با هزینه شهریه 500 یورو تا دانشگاه هایی مانند  دانشگاه هاروارد که در رشته MBA لازم است مبلغی معادل 120 هزار یورو را برای شهریه در نظر داشته باشید. مثالی دیگر در این زمینه تحصیل در آلمان است که تقریبا هزینه ای ندارد. البته دانشگاه های برتر در صورت موفقیت در پذیرش امکان بورسیه گرفتن بالا می باشد. در مورد هزینه زندگی نیز تقریبا در اروپا و آمریکا و کانادا اکثر مکان ها بین 700 الی 1500 یورو در ماه هزینه خواهید داشت.

  • مهاجرت از طریق کار

    مهاجرت از طریق کار نیز یکی دیگر از روش های مهاجرت با هزینه کم می باشد. برای این امر به 3 طریق در کشورهای مختلف می توان اقدام کرد. در برخی کشورها مانند آلمان و اتریش نوعی از ویزا وجود دارد به نام ویزای جستجوی کار که شما می توانید به مدت محدودی به کشور مقصد رفته و به دنبال کار بگردید و در صورت یافتن کار می توانید اقامت کاری دریافت کنید. در این روش تا زمانی که کار پیدا کنید و چند ماه بعد از آن نیز باید هزینه زندگی خود را داشته باشید. روش دیگری که در برخی از کشورها مانند کانادا و استرالیا وجود دارد، روش امتیازبندی می باشد. در این روش در صورتی که امتیاز لازم را در رقابت با دیگر شرکت کنندگان بدست آورید می توانید اقامت کاری دریافت نمایید. روش دیگری که در اکثر کشورهای جهان وجود دارد روش داشتن پیشنهاد کار از کشور مقصد می باشد که از طریق آن می توان اقامت کاری کشور مقصد را بدست آورد. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که در تمام این روش ها باید تا چند ماه هزینه زندگی خود و خانواده خود را در کشور مقصد داشته باشید. البته غیر از این هزینه زندگی هزینه دیگری تقریبا نخواهید داشت.

  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

    سرمایه گذاری در خارج از کشور نیز یکی از روش هایی است که باعث اخذ اقامت در خارج از کشور خواهد شد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به 2 دسته تقسیم می شود:

    ویزای سرمایه دار ها یا خودحمایتی
    در این روش شخص فقط باید ثابت کند که اوضاع مالی خوبی دارد و نیازی به سرمایه گذاری در کشور مقصد نخواهد داشت. در این روش معمولا شخص اجازه کار در کشور مقصد تا زمان اخذ اقامت دائم را نخواهد داشت.

    ویزای سرمایه گذاری
    این نوع ویزا نیز خود به 2 دسته تقسیم می شود، سرمایه گذاری با رقم های بالا مانند 2 یا 3 میلیون پوند یا یورو و سرمایه گذاری با رقم های کم که معمولا نیاز به ارائه بیزینس پلن قوی خواهد داشت. بر اساس نوع کاری که شخص می خواهد انجام دهد نوع ویزا مشخص خواهد شد.

بهترین کشورها برای مهاجرت

انتخاب بهترین کشور و بهترین روش برای مهاجرت باید با توجه به شرایط هر فرد صورت پذیرد. ممکن است کشوری برای گروهی از افراد بهترین انتخاب باشد در حالی که همان کشور برای گروهی دیگر بدترین انتخاب ممکن باشد. از این رو آگاهی از تمامی روش ها و بررسی جوانب آن ها برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان دارای اهمیت می باشد. برای انتخاب کشور، معیار های متنوعی می توان در نظر گرفت و افراد معمولا با توجه به علایق و امکانات خود، کشور مقصد را انتخاب می کنند. آب و هوا، فاصله تا ایران، زبان رسمی، موقعیت های شغلی، رفاه اجتماعی، بیمه درمانی و بازنشستگی، امنیت، فرهنگ جامعه، سطح مهاجر پذیری، قوانین اقامتی و بسیاری از عوامل دیگر می توانند در انتخاب کشور مقصد برای مهاجرت موثر باشند. در این قسمت ابتدا ما تمام روش های مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد و پس از آن بهترین کشورها برای مهاجرت را به شما معرفی خواهیم کرد و شما بسته به شرایط خود می توانید بهترین کشور برای مهاجرت را برای خود برگزینید. در هر قسمت در صورت به وجود آمدن هر گونه ابهام می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه 7 روش اخذ اقامت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

مهاجرت به کانادا

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به آلمان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به اتریش

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.


مهاجرت به پرتغال

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به فرانسه

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



مهاجرت به آمریکا

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.



ویدئـو و پـادکست موسسه ملک پور در زمینه راه درست مهاجرت

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

پـادکست

خدمات موسسه ملک پور برای مهاجرت

موسسه MIE سال های بسیاری در زمینه مهاجرت، اقامت و تابعیت فعالیت داشته است. تجربه اخذ ویزا برای متقاضیان برای بیش از 70 کشور از طریق بهترین و موفق ترین وکلای هر کشور در زمینه مهاجرت تنها بخشی از پوشه موفقیت های موسسه ملکپور است. همواره تاکید موسسه بر این بوده که خود شخص باید تصمیم بگیرد به کدام کشور، از طریق چه مسیری و با چه هدفی مهاجرت کند. 

سیستم و پروسه ورود به موسسه ملکپور برای استفاده از خدمات آن به این صورت است که ابتدا دسترسی شما برای مشاهده ویدیو های اصلی و تخصصی مهاجرت مانند پکیج گام به گام تا اخذ اقامت باز می شود. در ادامه این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا شرایط ادامه مسیر با موسسه MIE را دارید یا خیر؟

از طرفی طی جلسات برگزار شده بین طرفین مهاجر و مشاوران، از طرف موسسه نیز تعیین می شود که آیا با توجه به شرایط شخص متقاضی مهاجرت، موسسه تمایلی به ادامه همکاری دارد یا نه.

در این مسیر به صورت کامل از 7 روش اصلی راه های مهاجرت به خارج از کشور یعنی تحصیل، سرمایه گذاری، کار، ازدواج، تولد، اشخاص خاص و پناهندگی خواهیم گفت. از کشور هایی که تابعیت آن ها بر اساس خون یا خاک بوده و تمام آن چیزی که باید درباره شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری، اقامت های کاری به اقامت دائم و سایر شرایطی که نهایتا شما را در این مسیر مستقیم، سبز و پر آرامش به تابعیت آن کشور می رساند، بدانید. 


در اینجا باید خاطرنشان کرد که موسسه MIE در زمینه روش آخر یعنی پناهندگی به دلیل خطرات جانی و مالی که این روش برای شما عزیزان دارد، هیچگونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه نخواهد داشت.

مخاطبین موسسه ملک پور با کسب اطلاعات در وبسایت های موسسه در صورتی که هرگونه ابهامی داشته باشند همواره می توانند از طریق شماره های تماس موسسه MIE تماس حاصل نمایند یا از طریق پر کردن فرم تماس موسسه با آنها تماس گرفته خواهد شد و از مشاوره اولیه رایگان بهره مند می شوند. در واقع موسسه مشاوره ای ملک پور فرد را در انتخاب بهترین کشور و روش مهاجرت متناسب با شرایط متقاضی راهنمایی خواهد کرد و در تمام مسیر مهاجرت او همراه او خواهد بود. برای بررسی رایگان شرایط خود می توانید با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید یا با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

logo

موسسه ملک پور

دفتر مشاوره تخصصی سرمایه گذاری و امور اقامت کاری و تحصیلی

شایان ذکر است همه دفاتر به صورت یکپارچه تحت نظر دفتر مرکزی MIE و مدیریت محترم مؤسسه، جناب آقای ملک پور فعالیت می کنند.

شماره تماس دفاتر ایران: 02149076

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین:

 0043720211731

فرم درخواست تماس کارشناسان با شما

شما می توانید با پر کردن فرم زیر ، بصورت رایگان از طریق نرم افزار واتس اپ مشاوره بگیرید.(لطفا شماره واتس اپ را در فرم زیر وارد نمایید)

پس از تکمیل فرم، اطلاعات مشاور اختصاصی برای شما ارسال می گردد

منابع معتمد در زمینه مهاجرت کدامند؟

امروزه اینترنت منبع اصلی افراد برای یافتن اطلاعات مورد نیازشان است. زمانی که شما در اینترنت در مورد مهاجرت جستجو می کنید مطالب بسیاری خواهید یافت که حجم زیادی از آن ها هرز نوشت هستند، اینجاست که یافتن منبعی معتمد اهمیت می یابد.

متاسفانه زیاد مشاهده شده است که افراد با رانت و پارتی بازی مجوز هایی مثل اعزام دانشجو را کسب می نمایند و تخصصی در این زمینه ندارند، پس به چه کسانی باید برای گذر از پیچیدگی های تخصصی مهاجرت اعتماد کرد؟ مسلما یکی از معیار های سنجش اعتبار افراد کارنامه کاری آن هاست.

موسسه ملک پور، با بهره گیری از دانش کارشناسان و وکلای حقوق بین الملل و با پشتوانه بیش از 15 سال تجربه در زمینه مهاجرت، قوانین اخذ اقامت و حقوق بین الملل، در این زمینه صاحب نظر می باشد. بسیاری از اصطلاحات امروز در علم مهاجرت، همچون واژه خود حمایتی و کار شرکت، توسط مؤسسه MIE خلق شده است و دسته بندی 6 طریق مهاجرت اولین بار در ویدئوها و متون تهیه شده توسط مؤسسه صورت گرفت. نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط دنیا نیز مؤسسه ای که قوانین مهاجرت را به این صورت تقسیم بندی کرده باشد، روش های جدیدی برای مهاجرت معرفی کند و سیستمی برای مشاوره صحیح ایجاد کرده باشد، به ندرت یافت می شود.

بنابراین یکی از منابع شما عزیزان برای تشخیص اینکه چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، می تواند مقالات وبسایت ها و فایل های ویدئویی و صوتی موسسه ملک پور باشد. مؤسسه MIE اولین مؤسسه است که برای آموزش روش های مهاجرت ویدئو تهیه کرده است. محصول ویدئویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت، با در نظر داشتن این ایده تولید شده است که چرا شما وکیل خود برای مهاجرت نباشید؟ شما در 6 ماه ابتدایی مهاجرت حتی اگر از طریق کار هم اقدام کرده باشید، هزینه های زیادی خواهید داشت و باید تجربه هایی را پشت سر بگذارید تا راه درست را یاد بگیرید. این ویدئو در واقع با هدف کاهش این هزینه ها تهیه شده است و تلاش شده است که در آن هر آنچه را که برای مهاجرت درست نیاز دارید آموزش ببینید. این ویدئو نگاه و نگرش شما را در زمینه مهاجرت تغییر خواهد داد. همچنین جزئیات بیشتر در خصوص اخذ ویزا در این ویدئو آموزش داده می شود. مدارکی که برای اخذ ویزا مورد نیاز است و چگونگی ارائه کیس در مصاحبه ویزا از جمله مواردی است که برای اخذ ویزا اهمیت زیادی دارد.

در انتخاب موسسه مهاجرتی مناسب توجه به چند نکته از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اولین نکته در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی ارائه مشاوره های دقیق در خصوص امور درخواستی از طرف متقاضی می باشد و موسسه ملک پور با تجربه بسیار و همکاری با شرکت ها و وکلای معتبر در سرتاسر دنیا مسلماً یکی از بهترین ها در زمینه ارائه مشاوره های مهاجرتی می باشد. 

سروقت بودن و منظم بودن در ارائه خدمات، از جمله ویژگی های موسسه مهاجرتی مناسب می باشد. داشتن دپارتمان های مختلف برای انجام وظیفه ای خاص می تواند شما را راحت تر و سریع تر به هدف نهایی برساند. موسسه MIE با داشتن دپارتمان های مختلف از جمله دپارتمان زبان و دپارتمان حقوقی و … می تواند خیال شما را از بابت داشتن بیشترین و مطمئن ترین خدمات مهاجرتی راحت کند.

مهم ترین نکته ای که می تواند خیال متقاضی را از بابت اعتماد به یک موسسه مهاجرتی آسوده کند، نتیجه کار آن موسسه می باشد. نتیجه پرونده های موکلین MIE در قالب موارد موفق بوده است و در طی بیش از 15 سال فعالیت در حوزه مشاوره و مهاجرت این موسسه موفق به اخذ بیش از هزاران ویزا شده است. در قسمت زیر گفتگوی کوتاهی داشتیم با چند تن از موکلین موسسه که موفق به اخذ ویزای خود شده اند.

فایل تصویری نتایج کار موسسه MIE

ویـدئــو

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

افتخار ما، نظر مثبت موکلین ما در رابطه با عملکرد ماست.

نظرات موکلین درباره موسسه ملک پور

گپ و گفتگوی مهاجرتی؛ اقامت از طریق دوره زبان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

نظر جناب آقای فیروز کریمی مربی فوتبال مطرح در رابطه با موسسه MIE

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

گپ و گفتگوی مهاجرتی یکی از موکلین خوب موسسه با استاد ملک پور پس از مهاجرت

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

اعلام رضایت یکی از موکلین موسسه که موفق به دریافت ویزای تحصیلی هلند شده اند

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم و موفقیت را تضمین کنیم؟

یکی از نکات مهمی که باید در زمان اقدام به مهاجرت بدانید این است که بحث حقوق مهاجرت مانند مهندسی مکانیک نیست. شما در مهندسی مکانیک پیش از اجرای هر پروسه ای از ابتدا نتیجه نهایی را می دانید، اما در حقوق مهاجرت نتیجه نهایی قطعی نیست. بحث حقوق مهاجرت همانند پزشکی، تعهد به نتیجه نیست بلکه تعهد به وسیله است. همانگونه که پزشک پیش از درمان یا عمل جراحی نمی تواند نتیجه نهایی را تضمین کند، در عرصه حقوق مهاجرت نیز شما نمی توانید نتیجه نهایی را از ابتدا به صورت قطعی بدانید و تضمین کنید. مؤسسه MIE از پیشتازان عرصه مهاجرت، با کارنامه درخشان آن در اخذ انواع ویزاها و اقامت ها نیز هرگز ادعا نمی کند که پرونده شما با موفقیت صد در صد انجام شود. در واقع ماهیت حقوق به این شکل است که تعهد به وسیله است، در حقوق قضایی نیز این امر مشاهده می شود، شما حتی در مراجعه به دادگاه به همراه بهترین وکیل و با ارائه بهترین دفاعیه نیز نمی توانید نتیجه نهایی رای دادگاه را تضمین کنید، چرا که در نهایت قاضی رای نهایی را صادر می کند و هیچ فرمول مشخصی برای محاسبه رأی معرفی نشده است. در یکی از مباحث تدریس شده در علم حقوق، در دانشگاه وین، این تئوری ذکر شده است که قاضی ابتدا بر اساس آنچه که در پرونده موجود است تصمیم می گیرد و سپس برای تصمیم خود عدله را استفاده می کند. جان کلام این است که در علم حقوق و عرصه وکالت شما نمی توانید مانند علم مکانیک بر اساس فرمولی ثابت نتیجه نهایی را محاسبه نمایید. در واقع وکیل تنها باید همه تلاش خود را برای ارائه پرونده ای کامل و منطقی به کار گیرد، اما تصمیم نهایی را افسر پرونده اخذ خواهد نمود. حتی برخی از افراد در مراجعه به مؤسسه اذعان می کنند که در صورت تضمین نتیجه نهایی حاضر به پرداخت هر مبلغی هستند، با این حال با پرداخت هیچ مبلغی نمی توان نتیجه را تضمین کرد.

اما راه های رسیدن به موفقیت پس از مهاجرت و موفقیت در مسیر مهاجرت چیست؟ برای این که در امر مهاجرت به موفقیت رسید بهتر است اینگونه بیان نماییم که بهتر است مسیر درست مهاجرت را انتخاب کنید.

تعریف موفقیت را می توان در پنج بعد خلاصه کرد. این پنج بعد شامل موارد زیر می شوند.

جسم سالم

وضعیت مادی مناسب

بعد ذهنی: این بدان معنا است که شما باید در زمینه شغلی خود توانایی و علم بالایی داشته باشید و همچنین ذهن آرام داشته باشید.

بعد روحی: آرامش روانی

بعد ارتباطات: شما باید با دیگر افراد ارتباطات قوی داشته باشید.

در صورتی که در این پنج بعد موفق باشید می توانید بگویید خوشبخت هستید و در این صورت خواهید توانست مهاجرت موفق و سالمی نیز داشته باشید.

برای این که راه مهاجرت موفق را بشناسید می توانید به مسیر زندگی افراد موفق توجه کنید. یکی از عواملی که باعث موفقیت می شود این است که باید مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید. این بدان معنا است که خود می توانید زندگی خود را بسازید و به عهده جامعه یا هر شخص دیگر قرار ندهید.

فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه راز مهاجرت موفق 

 
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

بهترین پیشنهادات موسسه ملک پور برای مهاجرت

موسسه MIE همواره در حال بروز شدن و یافتن خدمات جدید برای ارائه به شما عزیزان بوده است. در این قسمت ما بهترین خدمات موسسه MIE و بهترین روش های مهاجرت به برترین کشورهای دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کار شرکت انگلستان

default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم و ضررهای شکست در مهاجرت را کاهش دهیم؟

همان طور که ذکر شد در مهاجرت هیچ چیز تضمینی نیست و این احتمال وجود دارد که درخواست اقامت شما رد یا ریجکت شود. بدین ترتیب در صورتی که شما برای مهاجرت اقدام کنید و هزینه های طی این مسیر را نیز بپردازید، اما نتیجه موفقیت آمیز نباشد متحمل ضرر و زیان مادی و معنوی خواهید شد. پس راهکار چیست؟ چگونه می توان زیان های به بار آمده از شکست را کاهش داد؟ برای کاهش ریسک های مهاجرت چه راهکاری باید در پیش گرفت؟ چگونه از راه درست مهاجرت کنیم تا در صورت شکست متحمل ضرر کمتری شویم؟

مؤسسه MIE برای کاهش ضرر موکلین خود راهکارهایی را در نظر گرفته است که بسته به پرونده شخص و توافق قبلی آن ها را اجرا می کند. یکی از راهکارهایی که در برخی از پرونده ها پیشنهاد می شود، این است که راه یا راه هایی جایگزین به فرد پیشنهاد می شود و توافق می شود که در صورت شکست مسیر اول، بدون پرداخت هزینه دیگر یا در مواردی با پرداخت هزینه ای اندک، راه جایگزین برای فرد طی شود. به عنوان مثال در پرونده های خود حمایتی توافق می شود که اگر نتیجه پرونده موفقیت آموز نبود، از روش مشابه دیگری برای آن ها اقدام شود. بنابراین اینجاست که خصوصیات یک وکیل خوب روشن می شود، وکیلی باید انتخاب کنید که اولاً ریسک شکست پرونده را تا حد ممکن پایین آورد و در ثانی در صورت شکست تدبیری پیش بگیرد که ضرر حاصله برای شما حداقل باشد.

چگونه وکیلی معتمد برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای طی مسیر مهاجرت از کمک وکلای مهاجرت بهره بگیرند بنابراین اگر می پرسید که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، یکی از پاسخ ها این است که یک وکیل قابل اعتماد انتخاب کنید. به دلیل ریسک هایی که برای مهاجرت وجود دارد، یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید، انتخاب یک وکیل معتمد و مجرب است که بتواند با ارائه پرونده ای قوی ریسک های شما را کاهش دهد و در صورت عدم موفقیت نیز ضرر و زیان کمتری متحمل شوید. شما برای مهاجرت راهی را انتخاب می کنید و قرار است در این مسیر گام به گام قدم بردارید و وکیل شما همسفر و راهنمای شما برای هر گام خواهد بود. باید در انتخاب همسفر خود دقت داشته باشید، بسیار مهم است که همسفرتان با شما صادق باشد، به اعتقاد ما وکیلی که از ابتدا اطمینان خاطر می دهد و اذعان می کند که مهاجرت شما صد در صد موفقت آمیز است نمی تواند وکیل قابل اعتمادی باشد. وکیل شما باید همه ریسک ها، نقاط منفی و نقاط مثبت مسیر را به شما معرفی کند تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید و با نگاهی درست در مسیر مهاجرت درست گام بردارید.

بهترین موسسه مهاجرتی

برای بررسی عملکرد مؤسسه MIE تعداد ویزاهای دریافت شده توسط این مؤسسه ملاک مناسبی است، تمامی این ویزاها را می توانید در گالری ویزاهای های وبسایت مشاهده کنید و برای مقایسه با عملکرد دیگران آن ها را بررسی کنید.

مؤسسه MIE برای مهاجرت در کشورهای مختلف از خدمات و دانش کارشناسان، مشاورین و وکلای متخصص آن کشور بهره می برد. به عنوان مثال در زمینه مهاجرت به کانادا، مشاور رسمی مهاجرت به کانادا، جناب آقای افضلی، پرونده موکلین را پیش خواهد برد که یکی از برترین مشاورین رسمی در کانادا هستند و به صورت کاملاً تخصصی در زمینه ویزای کانادا فعالیت می کنند.

یکی دیگر از فعالیت های مؤثر موسسه ملک پور در راستای آگاهی بخشی به متقاضیان در زمینه مهاجرت، برگزاری سمینار های تخصصی مهاجرت می باشد. به افرادی توصیه می کنیم در سمینار های ما شرکت کنند که به طور قطع تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته اند و به نقطه ای رسیده اند که فکر می کنند آماده مهاجرت درست و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت هستند و به دنبال پاسخ این پرسش اند که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم. افرادی که به این مرحله رسیده اند می توانند تمامی طرق مهاجرت را در سمینار تخصصی مهاجرت بیاموزند و بهترین مسیر مهاجرت را برای خود انتخاب نمایند. در ویدئو و مقاله دیگری با عنوان بهترین مسیر برای مهاجرت، به بررسی این موضوع پرداخته ایم که در حقیقت نمی توان گفت بهترین مسیر مهاجرت وجود دارد. شما در لینک زیر می توانید این ویدئو و مطالب تکمیل آن را بررسی کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مهاجرت

چگونه به خارج از کشور مهاجرت کنیم؟

برای مهاجرت به خارج از کشور باید ابتدا روش های مختلف مهاجرت به کشورهای مختلف را بررسی کنید، سپس شرایط مورد نیاز برای بهترین روش را فراهم کنید.

به کجا مهاجرت کنیم؟

نمی توان یک کشور را نام برد و آن را بهترین مقصد مهاجرت برای همه دانست. با توجه به سلایق و شرایط شما باید بهترین کشور انتخاب شود.

محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت کدامند؟

کشورهای اروپایی غربی مثل اتریش، آلمان، سوئیس، سوئد، فنلاند، پرتغال و … و همچنین کشورهای کانادا، آمریکا و استرالیا از محبوب ترین مقاصد مهاجرین هستند.

چگونه مهاجرت تحصیلی کنیم؟

برای مهاجرت تحصیلی باید از یک دانشگاه در کشور مقصد پذیرش بگیرید و شرایطی مثل سن، نمره مدرک زبان و تمکن مالی باید با توجه به کشور مقصد فراهم شوند.

برای رفتن به خارج از کشور چه باید کرد؟

ابتدا کشور مورد نظر برای مهاجرت را مشخص کنید؛ سپس با توجه به شرایطی که دارید، یکی از 7 روش اصلی مهاجرت را انتخاب کرده و با کمک یک وکیل خود و مورد اعتماد پروسه مهاجرت به خارج از کشور را شروع کنید.

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، سخن آخر

چگونه از راه درست مهاجرت کنیم؟ آنچه در این نوشتار مطالعه نمودید، تلاشی بود برای پاسخ به این پرسش. برخی از افراد برای مهاجرت تصمیم می گیرند خودشان وکیل خود باشند و شخصاً در این زمینه تحقیق می کنند و برخی هم کار خود را به مشاورین و وکلای مهاجرت می سپارند. در هر دو این حالت کسب اطلاعات صحیح و حقیقی حیاتی است. وقتی تصمیم دارید از طریق مؤسسات مهاجرت و وکلای مهاجرت اقدام نمایید، انتخاب آگانه وکیل و مشاور بسیار مهم می باشد. اما چگونه می توان عملکرد این مؤسسات را بررسی کرد؟ ابتدا مهم است که مدیر مؤسسه را بشناسید، ویدئو ها و فایل های صوتی که توسط مدیر یک مؤسسه در زمینه مهاجرت منتشر می شود، می تواند ابزار بسیار مناسبی در شناخت وی و سنجش صداقت باشد. اگر احساس خوبی به مؤسسه ای ندارید و نمی توانید به صورت کامل به آن ها اعتماد کنید، بهتر است قرارداد نبندید. گام اول را اگر دست بردارید و پاسخی برای این پرسش داشته باشید که چگونه از راه درست مهاجرت کنیم، بقیه مسیر را نیز می توانید به درستی طی کنید. امید است در این نوشتار توانسته باشید هر آنچه را که برای یک مهاجرت درست و موفق نیاز دارید، آموخته باشید. کارشناسان و وکلای موسسه ملک پور آماده پاسخ گویی به سوالات شما به صورت رایگان می باشند و شما می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها و سوالات مهاجرت نیز مطرح نمایید.

20 دیدگاه نیاز به تایید دارند.
4.8/5 - (26 امتیاز)

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون 424 دیدگاه ثبت و پاسخ داده شده است
دیدگاه های جدیدتر »
    • MIE malekpour76 گفته:

      سلام و عرض ادب
      شرایط شما باید به صورت دقیق بررسی شود. لطفا با شماره 02149196000 تماس بگیرید تا مشاورین شما رو راهنمایی کنند‌

      پاسخ
  1. هدی گفته:

    سلام
    اگر بخام با خانواده مهاجرت کنم و هزینه ی زیادی برام نداشته باشه از چه راهی باید اقدام کنم؟

    پاسخ
  2. هدی گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    21 سالمه و لیسانس دارم برای کار در اروپا کدوم کشور میتونم با هزینه کم اقدام کنم؟

    پاسخ
    • MIE malekpour76 گفته:

      سلام دوست عزیز
      کشور هایی همچون آلمان، لهستان، کروواسی،صربستان،لاتویا و … گزینه های خوبی هستند. اما
      شرایط شما باید به صورت دقیق بررسی شود. لطفا با شماره 02149196000 تماس بگیرید تا مشاورین شما رو راهنمایی کنند‌

      پاسخ
    • MIE malekpour76 گفته:

      سلام دوست عزیز
      اسپانیا، یونان و قبرس جنوبی از جمله کشور هایی هستند که می تونید از طریق دیجیتال نومد اقدام کنید.

      پاسخ
  3. مهدی گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من 19 سالمه7 الی 8 ساله ک عَموم ب آلمان مهاجرت کرده
    برای هزینه مهاجرت 400 500 میلیونی میتونم خرج کنم… میخاستم بپرسم عموم میتونه برام درخواستی چیزی بفرسته ک راحت تر باشه و با این مقدار پول میشه رفت؟

    پاسخ
  4. Zizi گفته:

    سلام من ۱۷ سالمه و سال دوازدهم تجربی هستم، میخوام بعد از فارغ التحصیلی در دانشگاه هاروارد رشته کامپیوتر ادامه بدم، ممکنه با اینکه دانشگاه قبول بشم ویزا نتونم بگیرم؟ شنیدم ویزا شانسیه و یهو ممکنه بی دلیل ویزا ندن، بهترین راه مهاجرت ترکیبیه؟ بعد چه کشوری براس بهتره و چند وقت بابد بمونم نمیشه مستقیما رفت؟ و تقریبا چقدر سرمایه اولیه نیاز دارم؟

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و اراد
      اخذ ویزا بسته به نظر آفیسر بوده و ممکن است ویزای تحصیلی دریافت کنید و یا خیر.

      پاسخ
  5. پریسا گفته:

    سلام وقت بخیر من ۲۵ سالمه و همسرم ۲۸ سالشه ایشون مهندسی نفت داره و کار کافی نت و کار با کامپیوتر هم نرم افزاری و هم بیشتر سخت افزاری رو خوب بلده حتی بیشتر از یه مهندس کامپیوتر ولی مدرکشو نداره و الان حدود ۴ ماهه توی شرکت نفت و گاز اداک مشغول به کاره چندین بار هم کاری رفته به کشور های اطراف من هم دارم برای کنکور میخونم دیپلم تجربی دارم و از کارای هنری مثل میوه آرایی کار با کاغذ و اوریگامی و باکس های تزیینی یکم بلدم صدامم بد نیست دوبله کودک هم میتونم انجام بدم نقاشی و کارای اینجوری هم بلدم ولی مدرکی برای هیچ کدوم ندارم سوال من اینه که
    برای مهاجرت کاری میتونیم اقدام کنیم؟
    چه سختی هایی پیش رو داریم؟
    چقد سرمایه باید داشته باشیم؟

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      در حال حاضر برای کار در آمریکا می توانید اقدام کنید که مربوط به کارهای جنرال است و نیازی به داشتن تخصص خاصی ندارد.

      پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست عزیز ابتدا باید شرایط خود را بفرمایید تا راه مهاجرتی به شما پیشنهاد شود.

      پاسخ
  6. فرشید گفته:

    سلام من 22سالمه مدرک دیپلم فنی حرفه مدرک جوشکاری ساختمان دارم ولی بعلت و میخوام مدرک جوش کاری بین المللی جوش کاری بگیرم آیا میتونم صرفا با همین مدارک بدون داشتن سابقه کاری مرتبط از طریق کار به کانادا محاجرت کنم ؟؟و اینکه تصمیم جدیه و میتونم سرمایه 15هزار دلاری و مدرک زبانم کامل کنم آیا سابقه کاری باید داشته باشم ممنونم..

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      با داشتن تحصیلات حداقل لیسانس و سابقه کار مرتبط در زمینه مشاغل مورد نیاز کشور مقصد می توانید جهت دریافت جاب آفر اقدام کنید.

      پاسخ
  7. ملیحه ظفری گفته:

    سلام خوبی ببخشید که مزاحم شدم من یک داکترکه که در شفاخانه هلمند کارکرد وتوسط طالبان آتش سوزی من تحریک به مرگ محکوم شدند و تنها جان خود از افغانستان خارج شدم و فعلا در ایران پناه برد اما آنجا هم افغانی گفت کار نمگذاره لطفاً کمکم کنید ممنون میشم

    پاسخ
  8. مریم گفته:

    آقای ملک‌پور سلام
    لطفا در مورد مهاجرت از راه نویسندگی رو در لایو اینستاگرام توضیح بدین????⚘
    کسی که چن تا کتاب چاپ کرده و شغلش نویسندگی چطوری میتونه اقامت کانادا رو بگیره

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      هنرمندان با داشتن شرایط خاص و اثبات کسب درآمد از هنر خود می توانند از طریق اقامت هنرمندان در کشور کانادا و اتریش اقدام کنند.

      پاسخ
  9. محمد صمیم گفته:

    سلام میخواستم بپرسم من تمام اسناد های خود را فرستادم به سفارت پرتغال اما ایمیل اشتباه دادم میشه کمک کنین چجوری معلومات پیدا کنم آیا اوکی شده یا رد

    پاسخ
  10. rahimpur گفته:

    سلام. ببخشید من و همسرم دکتری رواشناسی تربیتی و زبان انگلیسی هستیم. کارمند رسمی آموزش و پرورش با 10 سال سابقه هستیم. سنمون هم 30 و 28 سال هست. توان مالی چندانی نداریم. کدام کشور برای ما بهتره تا سریع کار پیدا کنیم؟ با تشکر

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      از شرایط مهم جهت مهاجرت کاری داشتن سابقه کاری مرتبط و همچنین مهم است که رشته شما در کشور مقصد جز مشاغل مورد نیاز باشد.

      پاسخ
  11. Abolfazl گفته:

    باسلام من قصدمهاجرت به ترکیه دارم. ٢٦سالمه حدود ٦٠هفتادمیلیون داراییمه. ازطریق کار میخام اقدام کنم. چند تاکارم بلدم ولی مث خیاطی و…چکارکنم چطوری اقدام کنم.راهنماییم کنید ممنون

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز شما باید بتوانید یک کارفرما پیدا کنید که به شما دعوتنامه شغلی بدهد تا بتوانید درخواست ویزای کاری بدهید

      پاسخ
  12. حمید گفته:

    سلام . من فوق لیسانس مکانیک هستم . معلمم و تعمیرات هیوندای و کیا را به صورت حرفه ای انجام میدهم . 40ساله و متاهل و دارای یک فرزند دختر 11 ساله . لطفا جهت یک مهاجرت صحیح و به یک کشور خوب بنده را راهنمایی کنید

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      جهت مهاجرت تحصیلی باید حداقل لیسانس داشته و سن زیر 40 سال باشد تا شانس درافت جاب آفر داشته باشید.

      پاسخ
  13. محمدرضا گفته:

    سلام وقتتون به خیر بنده راننده ماشین سنگین هستم متاهل با یک فرزند پسر 15ساله ویک دختر 14 ساله 46 سال سن با سابقه کاری بالا لطفا جهت مهاجرت راهنماییم کنید

    پاسخ
    • مریم گفته:

      سلام من به همراه پسر۱۲ سالم
      قصد مهاجرت دارم به کانادا یا استرالیا فقط ۱۵۰ میلیون پول دارم
      لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ
      • MIE20 گفته:

        سلام و ارادت
        دوست گرامی جهت پاسخ به سوال شما می بایست شرایط دیگر نیز بررسی شود. راه مهاجرتی از طریق کار میتواند یکی از گزینه های مهاجرتی شما باشد.

        پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز شما باید بتوانید یک کارفرما پیداکنید که به شما دعوتنامه شغلی یا جاب آفر بدهد

      پاسخ
  14. الهه گفته:

    سلام خسته نباشید من ۳۲ سال دارم مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دارم خانه دارم همسرم ۳۸ سال دارد تحصیلات ابتدایی دارد و در زمینه تنظیم موتور خودرو و برق ماشین کار میکند یک پسر ۳ ساله داریم ممنون میشم راهنماییمون کنید چگونه میتونیم مهاجرت کنیم کدام روش بهتر است؟؟

    پاسخ
    • r.shahmohamadi@mie.company گفته:

      با سلام دوست عزیز
      روش های سرمایه گذاری، کاری و تحصیلی از جمله روش های اصلی مهاجرت است
      برای تشخیص بهترین مسیر برای شما لازم است شرایطتان با جزئیات بیشتری بررسی گردد برای مثال میزان دارایی در این پروسه بسیار مهم است

      پاسخ
  15. توریالی صالحی گفته:

    سلام لطفان کمکم بکند من همراه فامیلم ده افغانستان هستم زیری تحریم طلبان هستم لطفان کمکم بکند همراه فامیلم میخواهم مهاجرت کنم به کشور شماه لطفان کمکم بکند تشکر

    پاسخ
  16. Hs گفته:

    سلام من تقریبن بیست هزار دلار دارم چجوری میتونم
    سرمایه مو از کشور خارج کنم که بعدها به مشکل بر نخورم

    پاسخ
    • r.shahmohamadi@mie.company گفته:

      با سلام دوست عزیز
      انتقال پول باید علت مشخصی داشته باشد
      ابتدا باید مشخص شود شما با توجه به شرایط و رزومه ای که دارید از چه طرقی می توانید مهاجرت نمایید

      پاسخ
  17. Kimia گفته:

    سلام خسته نباشید
    دارایی ما ۱۰۰ میلیون بیشتر نیست
    عمه ام آمریکا زندگی میکنه
    و یکی از دوست های پدرم در کانادا هستش
    وضع مالی خوبی هم نداریم
    دارم کم کم مدرک زبانم رو میگیرم
    ۱۴ سالمه کیمیا هستم از مشهد
    میخواستم بدونم باید چیکار کنم؟
    و اینکه برای آینده رشته ی معماری مهندسی برداشتم
    و محصل هستم
    کلاس هشتم

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست عزیز شما یعد از اخذ دیپلم 12 ساله خود و داشتن شرایط مناسب می توانید جهت تحصیل اقدام کنید.

      پاسخ
  18. Kimia گفته:

    سلام خسته نباشید
    دارایی ما ۱۰۰ میلیون بیشتر نیست
    عمه ام آمریکا زندگی میکنه
    و یکی از دوست های پدرم در کانادا هستش
    وضع مالی خوبی هم نداریم
    دارم کم کم مدرک زبانم رو میگیرم
    ۱۴ سالمه کیمیا هستم از مشهد
    میخواستم بدونم باید چیکار کنم؟
    و اینکه برای آینده رشته ی معماری مهندسی برداشتم
    و محصل هستم

    پاسخ
  19. مسیح گفته:

    سلام وقت بخیر
    من مسیح هستم بیست سالمه و درحال یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ هستم
    امکان مهاجرت به اروپا وجود داره
    هر کشوری که باشه اشکال نداره

    پاسخ
  20. آیسان گفته:

    سلام وقتتون بخیر ?
    ممنون از مطالب خوبتون ????
    من یه سوال داشتم اگه کسی در فنلاند قیم من باشه من میتونم رایگان درس بخونم ؟

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و رادت
      دوست عزیز در صورتیکه در یکی از کشورهای خارجی قیم داشته باشید، میتوانید در مدارس روزانه و رایگان تحصیل کنید.

      پاسخ
  21. پریسا گفته:

    سلام. من 32 سالمه و ارشد آموزش زبان انگلیسی دارم، ولی سابقه کاری من در زمینه طراحی گرافیک و تولید محتوا هست. میتونم مدرک فنی حرفه ای گرافیک رایانه ای هم دریافت کنم. میتونم ظرف یکی دو سال آینده برای مهاجرت کاری اقدام کنم؟

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام عرض ادب و ارادت شما ابتدا باید کارفرمایی پیدا کنید که جاب آفر را از ایشان اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد. قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.
      https://malekpourmie.net/product/%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%aa%d8%a7-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d8%b1%d8%ac-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1

      پاسخ
  22. جوادلطفی گفته:

    درود فراوان من ۴۳سالمه با داشتن دو فرزند ۱۳ساله و۴ساله در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارم ومدرک تحصیلی من دیپلم ادبیات هستش وسرمایه نقدی من ۳۰۰میلیونه در ضمن در زمینه باغداری هم فعالیت دارم خواستم مهاجرت کنم منتظر پیشنهاد شما هستم سپاس فراوان
    اگه بخوام مهاجرت کارتخصیل داشته باشم برای من امکان پذیر هست یا نه
    ممنونم

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز بحث کار و تحصیل مربوط به کشورهای مخدودی میگردد که روی گم تحصیلی حساس ۶ستند قطعا با توجه به شرایط شما گزینه کاری سهل تر است

      پاسخ
  23. حسین گفته:

    من دبیر بازنشسته رشته هنر های تجسمی هستم ،45 سال سن دارم آیا راهی وجود داره برای مهاجرت به کشوراروپایی؟

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز در صورتی که بتوانید نشان دهید هنرمند هستید و از هنر خویش می توانید کسب درآمد خوبی داشته باشید میتوانید برای ویزای اشخاص خاص اتریش اقدام نمایید

      پاسخ
    • MIE9 گفته:

      شما میتوانید برای تحصیل در مدارس و دانشگاه های کشورهای مختلف اقدام نمایید. البته باید سطح زبان و میزان سرمایه شما نیز مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوانیم بهترین کشور را به شما پیشنهاد بدهیم. شما میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا در این زمینه به طور کامل راهنمایی تان کنند

      پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز پاسخ به این سوال شما بستگی به این دارد که شما میخواهید برای چه کشوری و ازطریق چه روشی اقدام به مهاجرت نمایید

      پاسخ
  24. کیانا گفته:

    سلام من رشته تحصیلیم طراحی فرش هست میخواستم ببینم کجا میتونم محاجرت کنم و چگونه میتونم با کمترین هزینه محاجرت کنم

    پاسخ
  25. مهدی گفته:

    من تو یه شرکت کار میکنم الان وشغل دومم کار تزییناته وپرده ساختمونه میخواستم ببینم از چه طریقی میتونم در یه کشور دیگه ادامه بدم کارمو

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز برای اینکه بتوانیم راهنمایی درستی را خدمت شما ارائه دهیم، باید سن، تحصیلات، سطح زبان و میزان سرمایه تان را بدانیم. شما میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا در این زمینه به طور کامل راهنمایی تان کنند

      پاسخ
  26. امیرمحمد گفته:

    سلام خدمت شما
    بنده متولد 73
    متاهل
    دارای مدرک کارشناسی برق قدرت
    6 سال سابقه تدریس تو آموزشگاه هایه موسیقی خصوصی تحت نظر ارشاد دارم که میتونم نامه بگیرم
    میخواستم ببینم به نظر شما راه تضمینی برايه مهاجرت وجود داره؟
    اگر داره کدوم کشور برايه بنده بهتره؟

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز بهترین گزینه ای که میتوانید برای مهاجرت اقدام نمایید این است که ازطریق تحصیلی مهاجرت داشته باشید که در این صورت باید سطح زبان و سرمایه مناسبی نیز داشته باشید

      پاسخ
  27. گل آفتاب گردون گفته:

    سلام من ۱۶ سالمه رشتم تجربیه معدلم هم بالای ۱۸ عه.مدرک آرایشگری هم تو یه سری از رشته ها دارم که میگن با اون میشه ویزا گرفت.اگه مدرک زبان بگیرم میتونم تو این سن مهاجرت کنم؟و چه کشوری برای تحصیل مناسبه و با وضعیت الان که میگن اپلای حرام اعلام شده میشه کاری کرد یا نه؟؟؟

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز شما با توجه به شرایط سنی تون می توانید ازطریق روش تحصیلی مهاجرت داشته باشید. باید سطح زبان و سرمایه خوبی داشته باشید تا بتوانید ویزای تحصیلی دریافت نمایید

      پاسخ
  28. محسن گفته:

    سلام من ۳۵ سال سن دارم مجرد هستم و میخام اقامت اتریش بگیرم .تسلط قوی به زبان انگلیسی ندارم آیا میتونم اونجا با شرایط مالی حدودا ۳میلیارد تومن بصورت خود حمایتی اقامت بگیرم؟شرایط جسمی سالمی دارم ومدرک مدیریت صنعتی و تجربه کاریم کنترل کیفیت وآشنایی با محیط صنعتی در حدود ۱۵ سال

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز اگر شما میخواهید به اتریش مهاجرت داشته باشید، با توجه به سرمایه تان بهتر است که مهاجرت تحصیلی برای دوره زبان به این کشور داشته باشید. شما میتوانید با شماره های موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان موسسه در این زمینه راهنمایی تان کنند

      پاسخ
  29. حمیدعبدالهی گفته:

    سلام وقتتون بخیر
    من فوق دیپلم تربیت بدنی و سابقه کار در اتش نشانی ومدرک فوریت های پزشکی و قهرمانی های متعدد کشوری و لیگ کشور رشته ووشو دارم،برای مهاجرت ورزشی شرایطشو دارم؟؟؟

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز شما باید بتوانید یک اسپانسر پیدا کنید که برای شما دعوتنامه ارسال کنند که بتوانید مهاجرت ورزشی داشته باشید

      پاسخ
  30. مهدی گفته:

    سلام
    بنده ۲۰ سال سابقه کار در شرکت خودروسازی را دارم میخواستم بدونم با این سابقه کاری کدوم کشور میتونم مهاجرت کنم و مشغول به کار بشم درضمن ۴۰ سال دارم مدرک لیسانس مکانیک دارم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید دوست عزیز

    پاسخ
    • MIE9 گفته:

      دوست عزیز رشته و تخصص شما خیلی عالی هست. شما میتوانید ازطریق محصول کاریابی موسسه، خودتان کار پیدا کنید و درخواست ویزای کاری بدهید

      پاسخ
  31. پریسا گفته:

    سلام. دختری 32 ساله هستم، ارشد آموزش زبان انگلیسی دارم و در زمینه طراحی گرافیک هم فعالیت میکنم. به نظرتون چقدر احتمال داره بتونم مهاجرت کنم؟ و اینکه قصد دارم در یکی دو سال آینده شرایطم رو برای مهاجرت فراهم کنم، مشاوران شما راهنمایی میکنند که روی چه مهارتهایی تمرکز کنم احتمال موفقیتم بیشتره؟ ممنون

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      با توجه به تغییر در قوانین مهاجرتی نمیتوان برای چند سال آینده پیشنهاد مهاجرتی داد.

      پاسخ
  32. امیر گفته:

    سلام ۲۴ سالمه و لیسنانس رشته ماشین ابزار(تراشکاری)دارم میخاسم بدونم میتونم مهاجرت کنم و اگه میتونم چه اقداماتی رو باید انجام بدم.ممنون

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز اگر بودجه کافی داشته باشید دوره کار تحصیل انگلیس گزینه بسیار خوبی خواهد بود. همچنین تحصیل در کشورهای مختلف اروپایی نیز میتواند مناسب شما باشد.

      پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز برای کار در صورت داشتن دانش زبان و تخصص، در صورتی که کارفرما داشته باشبد امکان اخذ ویزای کار است.

      پاسخ
  33. ناشناس گفته:

    سلام
    من یه دختر ۱۴ ساله ام و میخوام از این کشور برم منظورم اینکه به هدفم برسم ولی پدر مادر من قبول نمیکنن میگن که یکی از راه ها که میخوای از اینجا بری باید درس بخونی
    ولی من از درس خوندن بیزارم و اصلا دلم نمیخواد با این روش به جای دیگه برم که من انچنان درس هام نمرهاش خو نیس نمیدونم باید چیکا کنم.
    اگه میشه یه راهنمایی کنین

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست عزیز با توجه به شرایط سنی که شما دارید، تنها گزینه مهاجرتی مناسب برای شما از طریق تحصیل می باشد.

      پاسخ
  34. . گفته:

    میشه لطفاا بگین که افرادی ک سنشون پایین هیجده سال هستش میتونن تنهایی مهاجرت کنن؟ بدون والدین و اقامت؟؟؟ مثلا اگه بخواییم بریم کره جنوبی حتما باید اقامت کشور دیگه ای را داشته باشیمـــــ؟

    پاسخ
    • MIE4 گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز
      امکان مهاجرت افراد زیر 18 سال تحت شرایطی به تنهایی فراهم است.
      توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید تا از شرایط کشورهای مختلف، من جمله کره ی جنوبی، اطلاع کسب کنید.
      با آرزوی موفقیت

      پاسخ
  35. کوروش گفته:

    سلام ما یک خانواده ۳ نفری هستیم
    پدر لیسانس
    مادر فوق دیپلم
    و یک پسر کلاس پنجم با معدل های بسیار عالی
    از نظر بودجه هم شرایط نسبتی خوبی رو داریم
    شما چه کشوری رو برای اقامت دائمی پیشنهاد میکنید
    و چه گونه هست گرفتن ویزا دائمی اون کشور

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز روش های مختلفی نظیر کار، تحصیل، سرمایه گذاری وجود دارد. هر کشور قاعده خاص خود را دارد در نتیجه باید شرایط خانواده دقیق تر ارزیابی شود. لطفا با موسسه تماس بگیرید

      پاسخ
  36. احسان گفته:

    سلام .
    من‌مهندسی عمران گرایش نقشه برداری دارم .‌مقطع لیسانس . و نزدیک به ۱۴ سال سابقه کار . پروانه نظام‌مهندسی هم دارم . می خواستم برای آلمان اقدام کنم یا کانادا . البته زبان المانی اصلا بلد نیستم . و ایلس هم ندارم . ولی می‌تونم تو بازه زمانی حداکثر ۲ سال مدرک زبانمو بگیرم . سنم هم ۳۸ سال هست و مجرد . تمکن‌مالی هم دارم . ممنون می شم روش مهاجرت و بهترین کشوری که می تونم‌انتخاب کنم رو راهنمایی کنید . سپاس

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز شما می توانید از طریق کاریابی در آلمان یا کانادا کار پیدا کنید ویزای جستجوی کار آلمان می تواند برای شما یک گزینه باشد

      پاسخ
  37. تیمار گفته:

    سلام
    من 20 سالمه و رشتم مکانیک بیوسیستم هس. خاستم بدونم برای مهاجرت کدوم کشور و کدوم راه مهاجرت رو پیشنهاد میدین؟
    الانم واسه لیسانس دارم میخونم دانشگاه دولتی
    و اینکه چقدر هزینه میشه حدودا؟

    پاسخ
    • MIE7 گفته:

      سلام و عرض ادب
      برای این موضوع باید کل رزومه شما ماند سطح زبان توانایی مالی و … بررسی شود
      برای این موضوع میتوانید با مشاورین موسسه تماس بگیرید

      پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز افرادی که زیر 18 سال هستند یا باید با والدین مهاجرت نمایند و یا برای تحصیل در مدارس بین المللی اقدام نمایند.

      پاسخ
  38. علی گفته:

    سلام بنده دارای دیپلم تجربی هستم و فوتبالیستم میخوام ادامه فوتبالمو تو خارج از کشور بدم به صورت حرفه ای

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز منطقی ترین روش برای مهاجرت شما مهاجرت از طریق دوره های تحصیلی در کالج ها و آکادمی های فوتبال است بطور مثال انگلستان این شرایط را دارد می توانید اقدام کنید

      پاسخ
      • مرجان گفته:

        سلام ، وچهل و سه سالمه با سابقه هفده سال پرستاری دارم اما نه مدرک زبان دارم نه پول ، آیا امکان دارد مهاجرت کنم باتوجه به موارد بالا و کجا ممنون میشم .

        پاسخ
        • MIE20 گفته:

          سلام و ارادت
          در صورتیکه تمایل به مهاجرت از طریق کار داشته باشید نیاز دارید دوره معادلسازی را بگذرانید.
          لطفا مقاله زبر را مطالعه نمایید.

          <a href="https://malekpourlaw.net/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D8%AF%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2/">معادلسازی پزشکان و پرستاران </a>

          پاسخ
  39. Alireza گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده حقیر مدرک مدیریت دولتی از دانشگاه ملی یا سراسری دارم،مدرک آیلتس نمره شش و نیم گرفتم وقصد مهاجرت به تنهایی برای کار به انگلستان دارم،وبعداز پیدا کردن شغل قصد آوردن همسرم به اونجا رو دارم،نیاز به راهنماییتون داشتم،اول اینکه از دید تخصصی شما بهتره به چه کشوری برم و دوم اینکه برای خروج و گرفتن ویزای کار وپیدا کردن شغل با استفاده از موکلین شما تقزیبا یا حدودا چه مقدار باید هزینه پرداخت کنم،ممنون

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز جهت مهاجرت کاری، شما ابتدا باید کارفرمایی پیدا کنید که جاب آفر را از ایشان اخذ کنید شما می توانید با کارفرما ها و موسسات کاریابی مکاتبه کنید و شغل مورد نظر خویش را پیدا کنید و سپس ویزای کار بگيريد. قطعا با محصول گام به گام کار در خارج از کشور ما می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.

      پاسخ
      • Alireza گفته:

        اگر بخوام برای پیدا کردن کارفرما هم از وکلای شما استفاده کنم،حدودا هزینه کارم چقدر میشه،نمیخوام دقیق باشه فقط میخوام بدونم چقدر باید فراهم کنم و همراه خودم داشته باشم تا بتونم از طریق وکلای شما کارم به صورت کامل انجام بشه،لطفا یه مبلغ حدودی بگید که بدونم چقدر باید فراهم کنم،من موسسه شما رو دنبال میکنم ودنبال اینم که بتونم ازطریق شما کارم انجام بشه،اینطور خیالم راحته که دست متخصصین حرفه ای کارم انجام میشه،لطفا یه مبلغ تقریبی به من بگید ممنون میشم

        پاسخ
        • MIE6 گفته:

          سلام و عرض ادب. در اولین قدم دوست عزیز باید با مشاورین تماس بگیرید و رزومه خودتون رو کامل ارسال کنید تا بررسی بشه اصلا امکان کاریابی وجود خواهد داشت یا خیر. بعد هزینه ها و شرایط رو توضیح میدن براتون.

          پاسخ
  40. علی گفته:

    سلام،خسته نباشید،من مدرک دیپلم برق دارم،و کارم تعمیرات تلفن همراه با مدرک فنی حرفه ای بین المللیه،میخاستم بدونم با این شرایط به چه کشوری مهاجرت کنم،و اینکه چ چیز هایی به غیر از این ها نیازه

    پاسخ
    • MIE4 گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز
      برای راهنمایی شما می بایست اطلاعات بیشتری را در اختیارمان قرار دهید.
      توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید تا با ارزیابی شرایط تان شامل سن، سوابق کامل تحصیلی و کاری، سطح زبان، الویت ها و بودجه ای که برای مهاجرت در نظر گرفته اید، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.
      با آرزوی موفقیت

      پاسخ
  41. ناشناس گفته:

    سلام می خواستم بدونم اگر مثلا اینجا حقوق یا هر ساله دیگه ای بخونیم امکان داره اونجا کار گیرمون نیاد؟یا مدرک مون رو قبول نکنن؟

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز مدرک حقوق هر کشور بر اساس قوانین همان کشور تدریس و صادر می گردد قطعا مورد تایید نیست باید معادل سازی کنید و حقوق کشور هدف را فرا بگیرید

      پاسخ
  42. Aryan گفته:

    سلام . خسته نباشید.بعد از تمام این مراحل.برای محل زندگی چه کاری باید انجام داد؟یعنی باید ازایران محل زندگی مشخص کرد یا این که وقتی وارد کشور شدیم باید تا پیدا شدن محل زندگی در هتل بمانیم؟؟

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز هر دو حالت امکان پذیر است اما عموم مردم مسیر دوم را انتخاب میکنند تا در محیط انتخاب مسکن انجام دهند.

      پاسخ
  43. ناشناس فارسي گفته:

    سلام و خسته نباشيد
    بنده در رشته ي تجربي پايه ي دهم در مدرسه ي نمونه دولتي با معدل ١٩ مشغول تحصيل هستم
    قصدم سفر به كانادا يا امريكا جهت تحصيل و زندگي هستش
    زبان انگليسي خوب بلدم (در كانون زبان ايران كلاس ميرم و به زودي تموم ميكنم كلاس هاش رو)
    وضعيت مالي خوبي هم دارم
    ميخواستم ببينم چجوري ميتونم براي مهاجرت درسي و در چه سني اقدام كنم

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلا و عرض ادب. بهترین گزینه ممکن تحصیل از مقطع دبیرستان در این کشورها هست. حتما با کارشناسان صحبت کنید.

      پاسخ
  44. محمد مهدی آل طیب گفته:

    سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من رشته ام تجربی میخاستم بدونم میشه تابعیت روسیه رو بگیرم

    پاسخ
    • امین گفته:

      سلام همسرم و دو فرزندم یکی ۴ و یکی ۱ ساله قصد مهاجرت دارند همین.
      نه مقصد مشخصه و نه روش
      چه کار باید بکنند و چه چیزایی نیاز هست
      و البته میزان پول مورد نیاز؟

      پاسخ
      • MIE5 گفته:

        با سلام و وقت بخیر
        دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد نظیر تحصیل، کار،سرمایه گذاری که جزییات خاص خود را دارند. ضمن اینکه شرایط همسر شما نیز از نظر سنی، تحصیلات، دانش زبان و بودجه مهم است. باید با موسسه تماس بگیرید تا مشاورین مجموعه بر اساس شرایط شما بتوانند راهنمایی کنند.

        پاسخ
      • MIE4 گفته:

        با سلام و عرض ادب
        دوست عزیز
        جهت راهنمایی شما می بایست به طور کامل و دقیق از شرایط تان اطلاع داشته باشیم.
        با توجه به شرایط سنی، تحصیلی، سطح زبان و الویت ها و همچنین بودجه ای که برای مهاجرت در نظر گرفته اید، می توانیم اطلاعات لازم در خصوص گزینه های مناسب را در اختیارتان قرار دهیم.
        جهت ارزیابی شرایط و کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
        با آرزوی موفقیت

        پاسخ
    • ناشناس گفته:

      سلام و خسته نباشيد
      من دختري هستم ١٥ ساله
      در مدرسه ي نمونه دولتي رشته ي تجربي مشغول تحصيل هستم
      زبانم سطحش خوبه و در كانون زبان مشغول اموزش زبان انگليسي هستم و بعد از يك سال ادونسد ٣ رو تموم ميكنم
      خودم هم زبانم خوبه، جوري نيست كه فقط حفظ باشم و حرف زديم خوب نباشه
      شرايط مالي متوسطي دارم
      ميخواستم ببينم اگر بخواهم بعد از ٣/٤ سال براي مهاجرت درسي به كشوري مثل كره ي جنوبي،كانادا يا امريكا اقدام كنم بايد چهار كنم؟

      پاسخ
      • ناشناس گفته:

        سلام
        وقتتون بخیر.من محصل دبیرستان هستم و قصد حدی برای مهاجرت دارم.خانوادمم واقعا مشتاق هستن.اما یه مشکل و سوال بوجود اومده اینه که ایا امکان این هست که دبیرستان رو در یک کشور دیگه تحصیل کنم ؟

        پاسخ
        • MIE4 گفته:

          با سلام و عرض ادب
          دوست عزیز
          امکان تحصیل در مقطع دبیرستان در کشورهایی نظیر کانادا، انگلیس، استرالیا، اتریش و … فراهم است.
          جهت ارزیابی شرایط و کسب اطلاعات بیشتر توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید.
          با آرزوی موفقیت

          پاسخ
  45. محمد مهدی آل طیب گفته:

    سلام و خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون
    من ۲۵ سالمه دکتری حقوق دارم میخاستم بدونم آیا میشه تابعیت روسیه بگیرم

    پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز اخذ تابعیت روسیه با توجه به نوع اقامت شما قابل اخذ است شما باید ابتدا اقامت موقت، بعد اقامت دائم داشته باشید سپس برای تابعیت اقدام کنید

      پاسخ
  46. ناشناس گفته:

    سلام و خسته نباشید اگر کسی از طریق کار بخواهد مهاجرت کند و شغلش آشپزی و مدارک معتبر فنی حرفه ای و ایزو را داشته باشد چطوری میتواند از بهترین و راحت ترین راه مهاجرت کند

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      با داشتن تحصیلات حداقل لیسانس و سابقه کار مرتبط در زمینه مشاغل مورد نیاز کشور مقصد می توانید جهت دریافت جاب آفر اقدام کنید.

      پاسخ
  47. ناشناس گفته:

    سلام ببخشید کسی که معلمی خونده باشه از دانشگاه فرهنگیان و زبان انگلیسی هم در سطح بالا بلد باشه چجوری میتونه مهاجرت کنه ؟

    پاسخ
    • n khodadad گفته:

      سلام و عرض ادب دوست گرامی شما می توانید برای رشته های مستر که پیش نیاز نمی خواهند اقدام بفرمایید

      پاسخ
  48. علی اکبر گفته:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 20 سالمه و دانشجو رشته برق هستم.زبان انگلیسیم در حد متوسط هستش. تاحالا کلاس زبانی شرکت نکردم با این حال در حد متوسط اشنایی دارم. وضعیت مالیم چندان خوب نیست . میخواستم بپرسم اگه بخوام به کشور المان یا ایتالیا مهاجرت کنم ( بعد از اینکه لیسانس گرفتم ) با این شرایطی که گفتم میتوانم برم؟ تا اون موقع زبان هم تقویت میکنم.
    برای کار میتوانم اقدام کنم؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • MIE4 گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز
      در حال حاضر ایتالیا برای صدور ویزا آیلتس 6 را به عنوان یکی از مدارک از شما طلب می کند.
      مدرک زبانی که برای آلمان مورد نیاز است نیز بسته به دانشگاه می تواند متفاوت باشد.
      توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید تا شرایط تان بررسی شده و در خصوص گزینه های مطلوب خدمت تان راهنمایی ارائه شود.
      با آرزوی موفقیت

      پاسخ
  49. سورنا گفته:

    سلام
    من دیپلم دارم و کارم جوشکاری ارگون هست
    35 ساله هستم و به زبان المانی b2 مسلط هستم
    به نظرتون امکان مهاجرت به دیپلم به المان دارم؟
    یا باید حتما لیسانس داشته باشم؟
    خواهش میکنم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • sh nazarloo گفته:

      سلام و عرض ادب
      دوست عزیز
      شما باید از یک کارفرمای آلمانی پیشنهاد شغلی داشته باشید و یا با ویزای جستجوی کار اقدام بفرمایید. با توجه به اینکه با اقدام برای جستجوی کار با مدرک دیپلم شانس ویزای کمتری خواهید داشت، بهتر است مدرک لیسانس ارائه دهید و نشان دهید که حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط بعد از اخذ لیسانس دارید.
      سپاس

      پاسخ
        • MIE8 گفته:

          سلام و عرض ادب

          دوست عزیز بدین منظور لازم است از کارفرمایی معتبر در ترکیه جاب آفر دریافت نمایید.

          پاسخ
      • Ttt گفته:

        سلام
        من میخوام به کره جنوبی مهاجرت کنم و زبان کره ای انگلیسی یاد دارم 13 سالمه میخوام دوسال دیگه برم باید قبل مهاجرت چه چیز هایی برای مهاجرت آماده کنم مثل پاسپورت باید اقامت بگیرم؟؟

        پاسخ
        • عسگری گفته:

          سلام خسته نباشید روزتون بخیر
          بنده ترنس مرد هستم(ftm)
          و در حال گذراندن دوره های روانکاوی هستم
          ولی مادر و پدرم به شدت مخالف هستند
          ۱۹سال دارم و پشت کنکور هستم دیپلم تجربی دارم، با توجه به مقاله کشور کانادا کشور مناسبی برای مهاجرت ال جی بی تی است
          میخواستم ببینم چطور باید اقدام کنم و حدودا چه مقدار پول نیازه؟ زبان هم آموزشگاه میرم و تا حد متوسطی تسلط دارم

          پاسخ
          • nazarian گفته:

            سلام و عرض ادب
            دوست عزیز

            شهریه ها براساس هر دانشگاه و رشته تحصیلی متفاوت می باشد ولی در نظر داشته باشید که شما باید حدود 14000-20000 هزار دلار شهریه یکسال را در نظر داشته باشید. و همانطور که خدمت شما توضیح داده شد شهریه ها براساس هر رشته و دانشگاه متغیر می باشد.

            سپاس

        • m rafiee گفته:

          سلام دوستان عزیز با توجه به سن شما جهت مهاجرت به کره شما نیازمند یک قیم هستید شما باید فردی را در کره به عنوان قیم خود معرفی کنید حال می تواند پدر و مادر شما باشند که در کره اقامت دارند یا فرد دیگری

          پاسخ
  50. فاطمه aaa گفته:

    سلام من ترم سوم مهندسی پزشکی هستم..زبان انگلیسیم بد نیست اما آیلتس ندارم.
    ۲۱ سالمه.میخواستم بدونم میشه در خارج تحصیل و کار کنم؟ اصلا باید از کجا شروع کنم؟ ..و چجوری مقاله بنویسم..اصلا شدنیع؟
    مرسی از پاسخ گوییتون

    پاسخ
  51. نعمت حاتمی گفته:

    با سلاام وقت بخیر من فوق دیپلم مکانیک هستم کاری هم ک الان دارم انجام میدم تعمیرات ماشین ها خارجی هست تو نمایندگی ها هیوندای. تویوتا .هم کار کردم.میخوام مهاجرت کنم کشوری ک دوست دارم برم المان هست نمیدونم از کجا استارت کار رو بزنم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم با تشکر

    پاسخ
    • MIE8 گفته:

      سلام و عرض ادب

      دوست عزیز لطفا سن، سطح زبان و میزان تمکن مالی خود را نیز بفرمایید.

      پاسخ
  52. ناشناس گفته:

    سلام ، آیا میشه به کشور انگلیس مهاجرت کرد ؟ و اگر میشه چه شرایطی باید داشته باشم ؟ و آیا با خانواده پنج نفره میشه رفت ؟

    پاسخ
    • m.alekasir گفته:

      با سلام
      بله می توان اما باید اطلاعات بیشتری از شما داشته باشیم تا بتونیم کمک کنیم
      می تونید با موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

      پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز موسسه ملک پور هیچ خدماتی در زمینه پناهندگی ندارد و این روش را روش مناسب جهت مهاجرت نمی‌دانند می تواند اطلاعات خودتان را بفرمایید تا کاملاً از طریق کار قانونی کمکتان کنیم

      پاسخ
  53. زهرا گفته:

    سلام من ۱۴ سالمه من و دوستم می خواستیم وقتی که ۲۰ سالمون شد به امریکا مهاجرت کنیم و تا اونوقت پسنداز داشته باشیم و توی بورس بریم برای سفر پول جمع کنیم ایا امکانش هست؟؟ما موفق میشیم؟؟

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز به صورت کلی در نظر داشته باشید قوانین مهاجرت در کشورهای مختلف تغییر پیدا میکند در نتیجه نمیتوان راهنمایی دقیقی به شما ارائه داد. اما برای مهاجرت توصیه میکنم مهارت زبان خود را تقویت کنید حتی میتوانید از پکیج زبان موسسه استفاده کنید و به صورت خوداموز دانش زبان خود را ارتقا دهید. از نظر مالی هم باید بتوانید پشتوانه قابل قبولی را ارائه نمایید. برای خرید محصول زبان میتوانید از لینک زیر استفاده کنید.
      alekpourmie.com/product/آموزش-فوق-سریع-زبان-انگلیسی-mie-پکیج-شمار/

      پاسخ
  54. یونس گفته:

    سلام و عرض ادب…
    من میخواستم بدونم اگه من به گرجستان یا ارمنستان مثلا برای تفریح و گردش؛
    و نخواستم برگردم ایران،از کجا باید شروع کنم…؟
    و یه توریست که تو دوره تفریح اگه با کسی بخواد ازدواج کنه
    بهش اقامت میدن…؟
    ببخشین چون فقط در یه سواله

    پاسخ
    • Mehrdad گفته:

      با سلام و عرض خسته نباشید . ببخشید اگر کسی بخواهد از طریق کار مهاجرت کند و شغلش آشپزی حرفه ای ملل و فرهنگی و …. باشد و مدارک معتبر فنی حرفه ای و ایزو را داشته باشد چجوری میتواند از راحت ترین راه مهاجرت کند ؟؟

      پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز ویزای توریستی قابلیت تبدیل به ویزای دیگر را ندارد شما باید برای تقاضای ویزا های دیگر به کشور خودتان برگردید و از ابتدا تقاضای ویزای مثلا ازدواج بدهید

      پاسخ
      • ناشناس گفته:

        سلام خداقوت من ۲۰ ساله هستم. دانشجوی رشته روانشناسی پیام نور.قصد مهاجرت به کره جنوبی دارم برای ارشد..
        آیا مدرک مهمه از کدام دانشگاه باشه؟

        پاسخ
        • n khodadad گفته:

          سلام و عرض ادب دوست گرامی بله دانشگاه شما بایستی مورد تایید دانشگاه مقصد در کره جنوبی باشد که بایستی با دانشگاه مقصد در این خصوص مکاتبه بفرمایید

          پاسخ
  55. ناشناس گفته:

    سلام
    من ۳۰سال است که پدرم را از دست داده ام پدرم طابع اتریش بوده و ما در ایران زندگی میکردیم تمامی عمه و دایی هایم با فامیلی پدرم قبلا رفته اند به خارج ایا من میتوانم حارا پس از ۳۰سال بروم

    پاسخ
    • n khodadad گفته:

      سلام و ادب دوست گرامی اگر منظور شما از سفر توریستی است میتوانید ویزا دریافت نمموده و سفر کنید اما در دوران کرونا خیر ولیکن اگر منظور شما تابعیت اتریش است بایستی با دریافت وکیل اتریشی این امر را از دادگاه های این کشور پیگیری نمایید

      پاسخ
  56. Erfan گفته:

    سلام ، ۱۶ سالمه ، رشته کامپیوتر و برنامه نویسی درس میخونم ، انگلیسی بلد نیستم ام ، معقول ترین کار برای آینده ام چیه؟
    مرسی

    پاسخ
    • n khodadad گفته:

      سلام و عرض ادب دوست گرامی بهترین امر برای شما ادامه تحصیل در دبیرستان های بین المللی خارج از کشور است تا بتوانید با دریافت دیپلم ان کشور وارد بهترین دانشگاه های جهان شوید در این راه البته بایستی سطح زبان خود را ارتقا بخشید میتوانید از محول زبان انگلیسی و المانی استاد ملک پور بهره مند شوید

      پاسخ
  57. ناشناس گفته:

    سلام خسته نباشید،من ۱۶ سالمه وافغانی هم هستم در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل میکنم،میخوام با خانواده برم خارج برای ادامه تحصیل
    اون رشته ای هم که انتخاب کردم هوا فضا،نجوم هست
    وضعیت مالی متوسطی داریم
    کدوم کشور برای رشته نجوم مناسب هست

    پاسخ
    • farsad گفته:

      سلام اقای ملک پور من ۱۹ سالمه ترک تحصیل کردم تا نهم دوره اول متوسطه خوندم ورشته تحصیلی کامپیوتر فنی و حرفه ای ورداشتم وموند زبانم هم ضعیف هس میخوام ادامه تحصیلم رو خارج از کشور ادامه بدم تورشته خودم واز نظر مالی هم ضعیف هستم از چه راهی میشه اقدام کرد

      پاسخ
      • MIE20 گفته:

        سلام و ارادت
        دوست عزیز در صورتی که تمایل به مهاجرت تحصیلی دارید می بایست دیپلم 12 ساله خود را اخذ کنید و سپس جهت اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع لیسانس اقدام کنید.

        پاسخ
  58. ناشناس گفته:

    سلام من مدرک ارایشگری دارم از فنی و حرفه ای میخوام مهاجرت کنم کانادا چیکار باید بکنم لطفا راهنماییم کنین یه زن تنهام مطعلقه

    پاسخ
    • MIE8 گفته:

      سلام و عرض ادب،

      دوست عزیز لطفا شرایط سنی، تحصیلی، میزان تمکن مالی و … را بفرمایید.

      پاسخ
  59. Amir گفته:

    سلام و عرض ادب . چه کشور هایی تحصیل رایگان دارند ؟ سرمایه لازم برای مهاجرت تحصیلی چقدر هست ؟

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و عرض ادب
      دوست عزیز در کشورهای اروپایی اگر به زبان رسمی کشور مقصد تحصیل نمایید عموما شهریه نخواهید داشت.
      در برخی کشورها نیز این امکان وجود دارد به زبان انگلیسی با هزینه کم تحصیل کنید.
      برای راهنمایی دقیق تر باید شرایط شما ارزیابی گردد. لطفا با موسسه تماس داشته باشید.

      پاسخ
      • Amir گفته:

        برای تحصیل نیاز به روزمه علمی بالا و شرایط خاصی هست ؟ ایا دانشگاه ها شرایط خاصی تأیین میکنند ؟

        پاسخ
        • MIE4 گفته:

          با سلام و عرض ادب
          دوست عزیز
          هر دانشگاه requirement های خاص خودش دارد.
          برای برخی دانشگاه ها ممکن است معدل، مقالات، سطح زبان و … شما از ملزومات صدور پذیرش باشد.
          در عین حال برخی دانشگاه ها نیز ممکن است معیارهای دیگری نظیر سابقه ی کاری شما را برای صدور پذیرش مد نظر قرار دهند.
          جهت کسب اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.
          با آرزوی موفقیت

          پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز در صورتی که دوست شما بتواند جاب افر برای شما داشته باشد میتوانید وارد محیط شوید و اقامت کاری دریافت کنید.

      پاسخ
  60. ناشناس گفته:

    سلام من مهاجر هستم در ایران میخام ب یکی کشور های اروپا مهاجرت کنم ما پنج نفریم فقط میخاهیم اونجا زندگی کنیم ایاممکنش هست لطفن کمکم کنید

    پاسخ
    • ناشناس گفته:

      سلام من یک زن متاهل هستم من خیاطی میکنم و افغانی هستم می‌خوام برم کشور آلمان از چه طریقی میتونم برم با خانوادم

      پاسخ
      • MIE6 گفته:

        سلام و درود. مقاله مرتبط با اخذ ویزای کاری المان رو مطالعه بفرمایید. باید حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشید

        پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام و وقت بخیر
      دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد. کار، تحصیل، سرمایه گذاری و…. هر روش و کشور جزییات خاص خود را دارد بنابراین لازم است شرایط شما دقیق ارزیابی شود.

      پاسخ
    • m rafiee گفته:

      سلام دوست عزیز شما جهت ورود به اروپا نیاز به ویزا دارید. انواع ویزاها برای شما مناسب هستند از جمله تحصیلی، سرمایه داری، سرمایه گذاری، خودحمایتی. با اخذ هر کدام از ویزاهای مذکور می توانید در کشور هدف زندگی کنید.

      پاسخ
  61. Amin گفته:

    سلام ۲۲ سالمه از سربازی معاف شدم میخواستم به یک کشور اروپایی سفر کنم و بعد از سفر اونجا بمونم چطور میتونم اقامت و شناسنامه ی اون کشور رو بگیرم و اونجا کار کنم و زندگی کنم یا از همینجا چطور میشه شناسنامه ی یک کشور دیگرو گرفت با خرید خونه یا…

    پاسخ
  62. ذکریا گفته:

    سلام خسته نباشید من لیسانس حسادداری دارم انگلیسی را هم در حد B1 بلدم آیا کار در ازای دید و بازدید قبول میشه.

    پاسخ
    • Faranak گفته:

      سلام خسته نباشید
      من مدرک دیپلم تجربی و فنی حرفه ای کامپیوتر icdl و مدرک آرایشگری فنی دارم با دوسال سابقه کار در سالن آرایشی
      امکان مهاجرت و اخذ ویزای کار برای من هست؟!

      پاسخ
  63. ناشناس گفته:

    سلام‌
    وقت بخیر.
    من در ایران دچار مشکلات عدیده ای هستم و هیچ چاره ای به جز خروج از ایران به همراه دختر پنج ساله م ندارم.
    شاغل هستم و دوست دارم خارج از کشور به کارم ادامه بدم . میشه راهنماییم کنید ؟

    پاسخ
  64. Sogand گفته:

    سلام خسته نباشید ببخشید من کلاس نهم هستم میتونم میخوام ب استانبول مهاجرت کنم یا میتونم مجوز بگیرم یا نه ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ
  65. فاطمه گفته:

    سلام وقت بخیر من با همسرم قصد مهاجرت داریم به هر کشوری که اوضاع کاری خوبی داشته باشند مهاجرت کنیم چون شوهرم داخل خشکبار ی کار می‌کنه ولی متاسفانه اوضاع اقتصادی خوبی نیست لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ
  66. ناشناس گفته:

    سلام من ۱۳ سالمه چطوری وقتی بزرگ شدم برم کره ی جنوبی زندگی کنم؟میخوام زبانشو یاد بگیرم بعد همین ایران کنکور بدم بعد برم ادامه تحصیل تو کره حالا چطوری باید ابن کارارو بکنم

    پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و درود فعلا تنها کار بهتره زبان کشور مورد نظر رو یاد بگیرید قوانین مهاجرتی سال به سال تغییر میکنه.

      پاسخ
  67. Ali گفته:

    سلام داداش یا ابجی هرکی که هستی میخواستم بدونم من به عنوان یه افغانی دوست دارم به المان مهاجرت کنم اما نه را هایی خلاف بلکه با درس ‘سوالم اینه که میتونم با نشون دادن حرفه ای خودم در رشته که درس میخونم و علاقه دارم (به اونها نشون بدم که من در این زمینه استعاد دارم) به اونجا مهاجرت کنم (سوال اصلی سایت یا هرچیز دیگه هست که بتونم استعداداهامو به اونها نشون بدم؟)با سپاس فراوان?

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز برای ویزای تحصیلی سن، سطح زبان، بودجه شما مهم است. برخی رشته ها ازمون ورودی و برخی مصاحبه دارند.

      پاسخ
  68. روح‌الله گفته:

    سلام از اصفهان من کارگر هستم خانم خانه دار با دو فرزند دختر حدود 150000000میلیون تومان بیشتر ندارم زبان بلد نیستم

    پاسخ
    • MIE.Malekpour3 گفته:

      با سلام و احترام
      دوست عزیز شرایط شما نیاز به بررسی دقیق تر خواهد داشت پیشنهاد می دهیم از طریق تماس با موسسه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

      پاسخ
  69. ناشناس گفته:

    سلام من پسر ۱۷ ساله ام که رشته م انسانیه و زبانمم بدک نیست و دو سال دیگر تافل میگیرم به نظر شما کدام کشور را برای مهاجرت پیشنهاد میکنید

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      میزان دارایی شما نیز از شرایط مهاجرت می باشد. در صورتی که حکایت مالی حداقل 30 هزار یورو در سال داشته باشید می توانید جهت مهاجرت اقدام کنید.

      پاسخ
  70. ناشناس گفته:

    سلام من یه پسر ۱۳ ساله هستم وزبان انگلیسیمم فول هستم ودوست دارم که به کشور های مختلف سفر کنم چگونه مهجرت کنم

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      در صورتیکه قصد مهاجر تحصیلی به کشورهای خارجی را دارید میتوانید از مدارس خصوصی و شبانه روزی پذیرش تحصیلی بگیرید.

      پاسخ
  71. صاحبی گفته:

    سلام من اتباع افغانی هستم خانواده هستیم چهار بچه دارم خودم همسرم .میخواهیم برای درس بچه هام برویم به ترکیه چی کنم تا برم به ترکیه برم

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      شرایط شما باید بررسی شود تا مشخص شود راه مهاجرتی مناسب برای شما از طریق چه راهی است.

      پاسخ
  72. ناشناس گفته:

    سلام من یه دختر 17 ساله هستم که میخوام برا تحصیل مهرجرت کنم بنظر شما اول در ایران کنکور بدم بعد اقدام به مهاجرت کنم یا قبل از کنکور؟

    پاسخ
    • MIE8 گفته:

      سلام و عرض ادب،

      دوست عزیز هر دو گزینه می‌تواند مناسب باشد اما لازم است شرایط شما به شکل کامل بررسی شود.

      پاسخ
  73. رضا گفته:

    من حسابدار هستم،متاهل، با سه سال سابقه اثبات شده كاري.با 400 ميليون تومن پول وليسانس حسابداري از دانشگاه دولتي ومدرك آيلس با نمره 6.آيا ميتونم با اين شرايط به كانادا مهاجرت كنم؟اگه ميشه ،چجوري اونجا بايد كار پيدا كنم؟

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست عزیز رشته تحصیلی شما نیاز به گذراندن دوره آموزشی دارد و با میزان سرمایه شما امکان پذیر نیست.

      پاسخ
  74. سارا گفته:

    سلام
    من خانم ۲۹ ساله ام لیسانس کامپیوتر دارم و همسرم لیسانس کشاورزی و کارمند اتشنشانی است
    سه تا پسر سه قلو و سه ساله دارم زبان انگلیسی در حد دانشگاه بلدم همسرم هم همینطور وضعیت مالی در حد متوسط
    اگر اقدام کنم ایا میتونم ویزا کشور کانادا بگیرم؟؟

    پاسخ
    • MIE8 گفته:

      سلام و عرض ادب،

      دوست عزیز در صورت داشتن گپ تحصیلی‌کم و شرایط مالی مناسب ممکن است امکان اقدام برای شما وجود داشته باشد.

      پاسخ
      • یاسین گفته:

        سلام خسته نباشید
        من ۲۴ سالمه و سربازیی نرفتم ترم اخر رشته itهستم تسلط کامل به زبان انگلیسی دارم کارم برنامه نویسی و طراحی وب هستش و ۴ ساله از این طریق کسب درامد میکنم ولی در این زمینه بیمه ای برام پرداخت نشده ایا امکان مهاجرت به کشور دیگه ای دارم ؟ باید سربازی تموم بشه یا قبل سربازی میتونم اقدام کنم
        چه کشوری پیشنهاد میدید؟؟
        حد اقل چه میزان سرمایه باید داشته باشم

        پاسخ
        • MIE8 گفته:

          سلام و عرض ادب

          دوست عزیز با توجه به آنکه پس از فارغ التحصیلی سابقه کاری ندارید یکی از زاه های مناسب می تواند تحصیل باشد که هزینه آن در کشورهای مختلف متفاوت است. در مورد سربازی هم اصولا لازم است امکان خروج از کشور را داشته باشید.

          پاسخ
  75. torkan گفته:

    سلام.من پزشک عمومی هستم و همسرم فوق لیسانس حقوق با چهارسال سابقه کار.اگه تخصص بخونم و طرح عمومی و تخصص رو بگذرونم چطور میتونم برای مهاجرت اقدام کنم هم خودم و هم همسرم.خودم ۲۷ساله و همسرم ۳۳ساله هست.چه مدرک زبانی نیاز هس؟کجا برای شغل هردومون بهترین جا هس و چه مقدار هزینه لازم داره؟و معادلسازی تخصص چطور انجام میگیره

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز شما برای کار در هر کشوری نیاز به معادل سازی دارید در حال حاضر کشورهای حوزه اسکاندیناوی نیاز به کادر درمان دارند و شما باید زبان کشور مقصد را در محیط یاد بگیرید. شما میتوانید حتی با روش تحصیلی برای کشورهای مختلف اروپایی و کانادا نیز اقدام داشته باشید.

      پاسخ
  76. یاسمن گفته:

    سلام
    من میخوام به کانادا مهاجرت کنم اول اینکه باید چکار کنم
    دوم اینکه شوهر من عراقی هست چطوری میتونم مهاجرت کنم از ایران باید اقدام کنم یا از عراق ممنونم میشم اگه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد.
      تحصیل، کار، سرمایه گذاری که هر کدام جزییات خاص خود را دارد. برای ارزیابی شرایط می توانید با موسسه تماس داشته باشید.

      پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست عزیز راوشهای سرمایه گذاری، تحصیل و کار از راه های مهاجرتی میباشند. شرایط شما باید بررسی شود تا راه مهاجرتی مناسب به شما پیشنهاد شود.

      پاسخ
  77. سپهر گفته:

    با سلام من۱۸سالم هست ورشتم تجربیه میخوام هرجوری که شده بتونم به خارج از کشور برم وکارو وزندگی داشته باشم مثل کشور های چین وکره یا اروپا ویاروسیه وکره وترکیه و….کشورهایی که درواقع پیشرفته هستند هرزبانی هم که نیاز باشه میتونم سریعا با مدرک معتبر در۱سال یاد بگیرم اماخوب سرمایه ای ندارم ایا راهی هست که بتونم برم؟

    پاسخ
    • MIE8 گفته:

      سلام و عرض ادب،

      دوست عزیز لازم است شرایط شما بررسی شود تا مشور مناسب و راه مناسب برای شما مشخص شود.

      پاسخ
  78. ناشناس گفته:

    سلام خسته نباشید با۴۰۰ ملیون پول بایک بچه وهمسر چه جوری ازایران خارج بشم .واقعا دیگه ایران جای زندگی نیست

    پاسخ
    • MIE20 گفته:

      سلام و ارادت
      دوست گرامی شرایط شما به صورت کلی ارائه شده است.
      جهت پاسخگویی به مواردی همچون سن، میزان تحصیلات سطح زبان شما نیاز است.

      پاسخ
  79. Parsa گفته:

    سلام خسته نباشید با دیپلم تجربی معدل 18 و نیم و آیلتس 6.5 به کدوم کشور میشه مهاجرت تحصیلی کرد که دانشگاه رایگان باشه و هزینه ها کم و آزمون ورودی نداشته باشه دانشگاه هم رایگان نبود مهم نیس ولی شهریش کم باشه

    پاسخ
  80. شادی گفته:

    باسلام.بنده پرستار 16سال سابقه رسمی هستم 42ساله متاهل دوفرزند10 و6 ساله دارم که میخوام واسه ویزای کار استرالیا اقدام کنم منتها ویزای شینگن ندارم ممیخوام ببینم ایا شانسی واسه گرفتن ویزا دارم؟

    پاسخ
    • MIE5 گفته:

      با سلام
      دوست عزیز شما برای کار در هر کشوری نیاز به معادل سازی مدرک دارید. ویزای کاری کشور استرالیا سیستم امتیازی دارد و شما باید از سن، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و سطح زبان امتیاز کسب نمایید. در حال حاضر کشورهای حوزه اسکاندیناوی کمبود کادر درمان داشته و ویزای مشخصی را تعریف نموده اند. برای ارزیابی دقیق شرایط خود حتما با موسسه تماس داشته باشید.

      پاسخ
  81. Sara گفته:

    سلام خسته نباشین
    من ۲۰ سالمه و در حال حاضر ترم ۳ رشته زیست شناسی سلولی ملکولی هست و مدرک دستیار دندانپزشکی دارم و قصد مهاجرت بعد از گرفتن لیسانسو دارم‌ زبانمم در حد معمولیه واسه مهاجرت باید چیکار کنم؟

    پاسخ
    • MIE7 گفته:

      سلام و عرض ادب
      سوال شما به صورت کلی هست
      و برای معرفی بهترین روش مهاجرت باید رزومه و شرایط شما به صورت دقیق بررسی شود
      میتوانید با مشاورین موسسه در این مورد تماس بگیرید

      پاسخ
    • MIE6 گفته:

      سلام و ارادت
      بستگی به شرایط شما داره دوست عزیز. سن تحصیلات سوابق کاری و…
      برای موفقیت باید دنبال استعداد و علاقه خود باشید

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

ویدئو و پادکست موسسه MIE در رابطه با تحصیل در کانادا

 
default
Loading...
در حال بارگذاری ویدئو. چند لحظه منتظر بمانید.
 

4.8/5 - (26 امتیاز)
مشاوره رایگان